شناسهٔ خبر: 50226560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آلگری: برد مهمی مقابل رُم کسب کردیم و گامی رو به جلو در جدول...

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بابت پیروزی تیمش مقابل رم خوشحال است، اما تأکید کرد تیمش سرعت لازم را ندارد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هشتم سری A ایتالیا به لطف گل دقیقه 16 مویزه کین با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود رُم غلبه کرد و ضمن ثبت چهارمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: برد یک بر صفر را دوست داشتم. ما نتیجه خوبی کسب کردیم به خصوص اینکه در یک بازی دیگر دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم. رم به لحاظ فنی تیم خوبی است، آنها تیمی بسیار باکیفیت هستند و در مقطع آغازین بازی برای ما مشکل‌ساز شدند اما ما در ادامه گل خوبی به ثمر رساندیم و هر چه بازی جلوتر رفت، بهتر شدیم.

وی افزود: ما بازیکنان مناسبی برای ترتیب ضدحملات داریم، بازیکنانی که ویژگی‌های لازم برای این کار را دارند. به هر حال برد مهمی کسب کردیم و گامی رو به جلو در جدول رده‌بندی و پیشرفتی برای فصل برداشتیم. ما برای این بازی دیبالا، دلیخت و رابیو را نداشتیم و موراتا هم در دقایق پایانی به بازی آمد اما وقتی همه بازیکنان‌مان را با روحیه مدنظرمان در اختیار داشته باشیم، گل‌های زیادی دریافت نخواهیم کرد.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: ما در حال حاضر بازی‌مان سرعت لازم را ندارد و باید سرعت‌ لازم را به بازی‌مان اضافه کنیم. نمی‌خواهم دروغ بگویم، احتمالاً در ابتدای فصل با برخی از انتخاب‌هایم آسیب دیدیم اما مجبور شدم با برخی بازیکنان و ویژگی‌های آنها آشنا شوم و حالا به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

وی همچنین در تمجید از دروازه‌بان لهستانی‌اش که در این بازی پنالتی جردن فرتوت را مهار کرد و یووه را در بازی نگه داشت، اظهار داشت: شزنی تمام اشتباهات خود را در جریان فصل یک‌ مرتبه مرتکب شد و اکنون آنچه را که می‌تواند به تیم بازمی‌گرداند. به هر حال ما باید در یک‌سوم زمین حریف بهتر شویم، در زمان‌بندی و حرکت‌مان پیشرفت داشته باشیم اما در کل اوضاع خوب است.

آلگری که پس از سوت پایان بازی با مورینیو خوش‌وبش کرد، در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. رم می‌توانست شایسته کسب یک امتیاز از این بازی باشد اما نتیجه چنین بازی‌هایی بسته به اتفاقاتی دارد که در جریان بازی می‌افتد و خوشبختانه این اتفاقات در این بازی به سود ما رقم خورد. رم هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت، آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما