شناسهٔ خبر: 50225016 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بررسی عملکرد عابدزاده| دروازه‌بان کشورمان مانع گل شدن توپ از کرنر شد + فیلم

دروازه‌بان کشورمان شب گذشته موفق شد مانع گلزنی حریف شود و یک کلین شیت دیگر را به ثبت رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ دسته دوم اسپانیا، تیم پونفرادینا مقابل فوئنلابرادا قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید. در این مسابقه امیر عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا حضور داشت و توانست یک کلین شیت دیگر را به ثبت رساند.

دروازه‌بان کشورمان در این مسابقه از سوی رسانه «سوفا اسکور» نمره خوب 7.2 را گرفت و توانست به سومین بازیکن برتر زمین شناخته شود. او در این بازی یک مهار خوب و یک خروج موفق را به ثبت رساند. او 3 بار به خوبی توپ را دفع کرد و با دقت 85 درصدی پاس‌هایش را به یارانش سپرد.

عابدزاده 37 بار در این بازی توپ را لمس کرد و 12 بار نیز پاس بلند به میانه میدان فرستاد که 8 بار آن به بازیکن خودی رسید. او در یک نبرد هوایی نیز موفق ظاهر شد تا به یکی از بازیکنان خوب پونفرادینا بدل شود.

در جدول لیگ دسته دوم اسپانیا، پونفرادنیا با 10 بازی و 18 امتیاز در رده سوم قرار دارد و با صدر جدول و تیم اسپورتینگ خیخون 3 امتیاز فاصله دارد. تیم آلمریا نیز با 19 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پونفرادینا در این 10 بازی به 5 برد و 2 باخت دست یافته و 8 گل دریافت کرده است. از این 8 گل، 5 گل را عابدزاده دریافت کرده و دروازه‌بان کشورمان توانسته تاکنون در 8 بازی ، 5 کلین‌شیت به ثبت رساند.

نقشه حرارتی دروازه‌بان کشورمان را مشاهده کنید.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

نظر شما