شناسهٔ خبر: 50220974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی معرفی شد

هیأت وزیران با انتصاب آقای زین‌العابدین رضوی‌خرّم (عابدین خرم) به عنوان استاندار آذربایجان شرقی موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، هیات وزیران زین‌العابدین رضوی‌خرّم (عابدین خرم) را به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی کرد. عابدین خرم که پیش از این فرماندهی سپاه عاشورا را بر عهده داشت، متولد 1345 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است.

استاندار جدید آذربایجان شرقی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است که مراتب فرماندهی و مدیریت ارشد را از سال‌های ابتدایی دهه هفتاد در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی طی کرده و عضویت موثر در شورای تامین و شورای فرهنگ عمومی این استان‌ها را در کارنامه دارد.

وی همچنین در سوابق کاری‌‌ خود فرماندهی سپاه شهرستان خوی و جانشینی و فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان‌‌‌‌غربی را دارد و از دی ماه 1396 فرماندهی سپاه عاشورا را بر عهده گرفت.

بنابر این گزارش، استاندار منتخب آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی کثیری از نهادهای دولتی و مردمی در پیام های جداگانه ای انتصاب سردار خرم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی را تبریک گفتند.

پایان پیام/699

نظر شما