شناسهٔ خبر: 50219807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

درخواست بازنشستگان در مورد عیدی امسال

یک بازنشسته می‌گوید: سالهاست که پرداخت عیدیِ کارگری را مطالبه می‌کنیم؛ توقع داریم امسال که دولت جدید بر سر کار آمده، روند همیشه تغییر کند و حق ما برای دریافت عیدی کارگری جدی گرفته شود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ بازنشستگان کارگری خواستار پرداخت عیدی کارگری شدند.

جمعی از بازنشستگان کارگری خواستار تغییر روند پرداخت عیدی‌ها در سال جاری شدند.

این بازنشستگان می‌گویند: حالا که محاسبه‌ی افزایش مستمری‌های ما براساس مصوبات شورایعالی کار و میزان افزایش دستمزد کارگران است، عدالت حکم می‌کند در پرداخت تمام مزایا از جمله عیدی پایان سال نیز، ما را کارگر به حساب بیاورند.

 

تفاوت بسیار میان مستمری بازنشستگان کارگری و بازنشستگان دولت وجود دارد

 

این بازنشستگان با تاکید بر اینکه سیاست یک بام و دو هوا پذیرفتنی نیست، می‌گویند: سالهاست که در حقوق، کارگر و در عیدی، کارمند به حساب می‌آییم؛ خواسته‌ی ما از مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی این است که این روند ناعادلانه را خاتمه بخشند و عیدی پایان سال ما را براساس عیدی مصوب کارگران بپردازند.

به گفته‌ی آن‌ها؛ تفاوت بسیار میان مستمری بازنشستگان کارگری و بازنشستگان دولت هست؛ اگر قرار است عیدی‌ها کارمندی باشد، باید این تفاوت از میان برداشته شود.

یک بازنشسته در این رابطه می‌گوید: سالهاست که پرداخت عیدیِ کارگری را مطالبه می‌کنیم؛ توقع داریم امسال که دولت جدید بر سر کار آمده، روند همیشه تغییر کند و حق ما برای دریافت عیدی کارگری جدی گرفته شود.

 

منبع: ایلنا

حقوق بازنشستگان دستمزد کارگران مستمری بازنشستگان عیدی بازنشستگان عیدی امسال عیدی امسال بازنشستگان عیدی کارگری

نظر شما