شناسهٔ خبر: 50217169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس؛

نیوکاسل ۲– تاتنهام ۳ /اسپریتو حکم اخراج بروس را مهر کرد

مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس با دیدار تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام ادامه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه سینت جیمز پارک نیوکاسل برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید.

در این بازی کالوم ویلسون در دقیقه ۲ گل اول بازی را برای نیوکاسل به ثمر رساند. در ادامه تانگوی اندومبله در دقیقه ۱۷ گل تساوی تاتنهام را به ثمر رساند و ۵ دقیقه بعد هری کین تیم مهمان را پیش انداخت. سپس سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده نیمه اول گل سوم شاگردان نونو اسپریتو را به ثمر رساند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۸۳ جونجو شلوی، بازیکن نیوکاسل از بازی اخراج شد و در ادامه  دقیقه ۸۹ اریک دایر، بازیکن تاتنهام دروازه تیم خودی را گشود تا نیوکاسل در دقایق باقی مانده به بازگشت امیدوار باشد؛ اما میزبان ۱۰ نفره راه به جایی نبرد و در نهایت تن به شکست ۳ بر ۲ داد.

با این نتیجه تاتنهام از ۸ بازی  پانزده امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر،  پایین تر از برایتون در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار گرفت و شاگردان استیو بروس با سه امتیاز از ۸ بازی در رتبه نوزدهم باقی ماندند.

از نکات جالب در این بازی این بود که در حالی که بازی در جریان بود، یکی از تماشاگران حاضر در استادیوم دچار سکته قلبی شد و به همین دلیل داور در دقیقه ۴۱ بازی را برای دقایقی متوقف کرد و بازیکنان زمین بازی را ترک کردند و به تونل ورزشگاه رفتند تا کادر پزشکی به مداوای تماشاگر بپردازند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما