شناسهٔ خبر: 50216749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در هفته اول لیگ برتر بسکتبال؛

خانه خوزستان نیامد، ذوب دوستانه بازی کرد

الهه مولادوست

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان که قرار بود در هفته اول لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاههای کشور به مصاف خانه بسکتبال خوزستان برود با غیبت این تیم به دلیل کرونای بازیکنانش مجبور به انجام بازی دوستانه در مقابل رعد پدافند تهران شد.

صاحب‌خبر -

هفته اول لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی از روز گذشته در تهران آغاز شد، که تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در گروه اول فردا (دوشنبه -۲۶ مهرماه) به مصاف خانه بسکتبال خوزستان برود، دیداری که امروز به دلیل ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد، این مسئله امروز به صورت کتبی به باشگاه ذوب آهن اعلام شد.

برخی شایعات حکایت از تلاش تیم خوزستانی برای به تاخیر انداختن این بازی برای رسیدن بازیکن خارجی اش دارد.

با توجه به لغو این بازی، تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان که روز گذشته راهی تهران شده بود، امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم رعد پدافند تهران رفت که با نتیجه ۸۷ بر ۵۸ به پیروزی دست رسید.

شاگردان کوهیان در دومین دیدار خود در هفته اول لیگ برتر باید روز سه شنبه (-۲۷مهرماه) به مصاف تیم مس کرمان بروند.

تیم بسکتبال سپاهان نیز در اولین دیدار خود چهارشنبه – ۲۸ مهرماه به مصاف تیم مدعی مهرام می رود.

به گزارش ایسنا، تیم ذوب آهن اصفهان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان،  صنعت مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان هم گروه است.

همچنین تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، اکسون تهران، صنعت مس رفسنجان، رعد پدافند تهران، صنایع هرمزگان و آویژه صنعت پارسا مشهد در گروه ب قرار دارند.

انتهای پیام

نظر شما