شناسهٔ خبر: 50215952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد

تخفیف ۵۰ درصدی برای مودیان عوارض نوسازی در شیراز

حسینی گفت: مودیانی که عوارض نوسازی، بهای خدمات، تنظیف معابر شهری و هزینه خدمات ایمنی سال ۱۴۰۰ را تا پایان اسفند امسال پرداخت کنند، کاهش ۵۰ درصدی عوارض مذکور در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «سید ابراهیم حسینی»، امروز (یکشنبه 25 مهر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای مودیانی که عوارض نوسازی، بهای خدمات، تنظیف معابر شهری و هزینه خدمات ایمنی سال 1400 را تا پایان اسفند امسال پرداخت کنند علاوه بر جایزه مقرر شده در تبصره یک ماده 10 قانون نوسازی و عمران شهری، کاهش 50 درصدی عوارض مذکور در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شهرداری شیراز باید پرداخت عوارض نوسازی را با اعلام پیامکی بدهی صاحبان املاک تا پایان سال 1400 به میزان حداقل 20 درصد را فراهم کند.

وی اضافه کرد: مودیانی که از ابتدای سال 1400 عوارض نوسازی خود را پرداخت کرده اند نیز مشمول این مصوبه خواهند شد و میزان کاهش موضوع مصوبه به حساب بستانکاری ملک آنها لحاظ می شود.

حسینی اعلام کرد: خریداران واحدهای پروژه های اوراق مشارکت و سایر املاک شهرداری از امتیاز 20 درصدی کارت اوراق بستانکاری برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: پیمانکاران شهرداری که مبلغ مطالبات آنها 0پنج میلیارد ریال و یا بالاتر بوده و مطالبات آنها تا تاریخ 30 آبان امسال قطعی شده می توانند از مزایای این مصوبه کنند.

حسینی تاکید کرد: مالکین املاک مورد مسیر در طرح های عمرانی شهرداری با اولویت املاک مورد مسیر بزرگراه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و محدوده شهرداری بافت تاریخی، بدون نیاز به شرکت در مزایده عمومی از مشمولین این مصوبه هستند.

پایان پیام/664

نظر شما