شناسهٔ خبر: 50214967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال ملاثانی 2 رایکا 2؛

لیگ‌یک/ پرچمِ داور مانع باخت قربانی در اهواز (عکس)

دو تیم استقلال ملاثانی و رایکای بابل در یک بازی پرحاشیه که در استادیوم 2000 دستگاه برگزار شد، به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری 5 مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال استقلال ملاثانی در شرایطی که به نظر می‌رسد دیگر استادیوم تختی اهواز نتوانسته استانداردهای مورد نظر سازمان لیگ را فراهم کند، در استادیوم 2000 دستگاه که متعلق به باشگاه فولاد خوزستان است به مصاف رایکای بابل رفت که مانند فصل گذشته هدایت آن برعهده پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال تهران قرار دارد.

 

 

 


گل اول این مسابقه توسط تیم میهمان به ثمر رسید و رضا عبدی موفق شد در دقیقه 13 دروازه شاگردان ابراهیم اشکش را باز کند، اما نیمه اول با پیروزی رایکا به پایان نرسید و در دقیقه 43 استقلال ملاثانی با گل رضا خسروی حساب کار را به تساوی کشاند. در شروع نیمه دوم باز هم این شاگردان پیروز قربانی بودند که با گل رضا عبدی در دقیقه 55 پیش افتادند و تا دقایق پایانی سه امتیاز را از آن خودشان کردند، اما درست مانند نیمه اول در دقیقه 43 ( دقیقه 88 در مجموع بازی) اینبار رضا کرملاچعب برای آبی‌پوشان اهوازی گلزنی کرد تا در دیدار افتتاحیه فصل حداقل یک امتیاز در خانه حفظ شود و رایکا با سه امتیاز به بابل بازنگردد.

 

 

 


در ادامه و در حالی که بازی رو به پایان بود، تیم فوتبال استقلال ملاثانی موفق به گشودن دروازه تیم رایکا شد، اما کمک داور پرچم زد تا مانعی در راه بازگشت شیرین اهوازی ها و کسب سه امتیاز توسط آنها بشود. 


در این مسابقه پیروز قربانی در حین بازی مشاجره‌ای با سکونشینان شد تا ماجرای درگیری تیم‌های میهمان با اعضای تیم فوتبال استقلال ملاثانی که در فصل گذشته امری طبیعی شده بود، در فصل جدید هم ادامه دار باشد.


رایکا و استقلال ملاثانی هر دو از تیم هایی به شمار می‌روند که فصل گذشته در هفته‌های پایانی به شدت خط سقوط را احساس می‌‎کردند، اما درنهایت توانستند بمانند و دو تیم از لیگ 18 تیمی مسابقات دسته اول در فصل 1401-1400 باشند.

 

 

نظر شما