شناسهٔ خبر: 50210986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خبر داد:

بهره برداری از سد خاکی شهید سلیمانی در خراسان جنوبی

سردارتناکی از بهره برداری و افتتاح سد خاکی شهید سلیمانی در خراسان جنوبی همزمان با هفته وحدت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، سردار «غلامعلی تناکی» ظهر امروز (۲۵ مهر) با اشاره به افتتاح سد خاکی شهید سلیمانی اظهار داشت: این سد سال گذشته کلنگ زنی و در هفته وحدت امسال به بهره برداری می رسد.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با اشاره به پیشرفت 100 درصدی این پروژه افزود: با بهره برداری از این سد، علاوه بر روستای لانو7 تا 8 روستای پایین دست از مزایای این پروژه بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی ما برقراری امنیت در نقاط مرزی است، به درگیری های افغانستان، آذربایجان و... اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان به دنبال درگیری در منطقه هستند که با تدابیر مقام معظم رهبری و مسئولان نظام وارد درگیری منطقه ای نشدیم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در ادامه از کلنگ زنی پروژه آبرسانی به روستاهای لانو، خوشاب، مشوکی و... خبر داد و افزود: طرح مطالعاتی این پروژه انجام شده و در هفته وحدت این پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

 

سردار تناکی با بیان اینکه اهالی برخی مناطق با وجود گذشت یک سال از گازرسانی هنوز موفق به گازکشی منازل خود نشده اند، یادآور شد: در طول هفته وحدت گازکشی  یکصد منزل افراد نیازمند چهار شهر مرزی استان با کمک قرارگاه شهید ناصری انجام می شود.

 

وی از دیگر اقدامات در این هفته به توزیع هزار و 200 بسته لوازم التحریر، توزیع هفت سری جهیزیه، مرمت و تعمیر مساجد، برگزاری رزمایش واکسیناسیون و ضدعفونی در درمیان، دیدار با ۱۲ خانواده شهید و جانباز مناطق مرزی و....اشاره کرد.

 

پایان پیام/706

نظر شما