شناسهٔ خبر: 50208077 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه + بیوگرافی بازیگران

مرکز سیما فیلم سریال جاسوسی سرجوخه به کارگردانی احمد معظمی را برای پخش در شبکه سه سیما تولید کرده است. برای اطلاع از زمان و ساعت پخش سریال سرجوخه و بازیگران این سریال با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، مرکز سیما فیلم سریال جاسوسی سرجوخه را به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابولفضل صفری برای پخش در شبکه سه سیما تولید کرده است. این درام جاسوسی اجتماعی نوشته حسین امیر جهانی است که تصویر برداری از آن در داخل و خارج کشور انجام و بازیگران شناخته شده‌ای در آن ایفای نقش کرده اند. برای اطلاع از زمان و ساعت پخش سریال سرجوخه و بازیگران این سریال با ما همراه باشید.

 

داستان سریال سرجوخه



سریال سرجوخه مجموعه‌ای با موضوع امنیتی- اجتماعی است که گروه سازنده سریال خانه امن سراغ آن رفته است. این سریال فضایی متفاوت دارد. این سریال در چندین استان و ۲ کشور خارجی تصویربرداری خواهد شد.

سرجوخه با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

احمد معظمی کارگردان سریال می‌گوید: سریال سرجوخه حتی نسبت به مجموعه خانه امن، تولید سنگین‌تری دارد و کار پیچیده‌تر است. یکی از ویژگی‌های قابل تامل در این سریال، شخصیت‌پردازی در قصه است که نویسنده، قصه‌ای بسیار جذاب، پر گره همراه با شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده نوشته است که قطعا مخاطبان را می‌تواند جذب کند. تیم نویسندگان برای نگارش سریال سرجوخه زحمت زیادی کشیدند. در واقع نویسندگان با ظرافت به طبقه پایین و متوسط جامعه پرداخته‌اند. زمان پخش سریال متوجه شخصیت‌پردازی‌های منسجم این سریال خواهید شد که شسته رفته هستند.

 

زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه


داستان سریال سرجوخه واقعی است؟



صفری می‌گوید: من معرفی یک خطی برای قصه این سریال دارم که می‌گویم نیمی از این قصه واقعی است و نیمی از آن حقیقت دارد. بحث‌های اجتماعی زیرمجموعه حقیقت است و بخش‌های امنیتی هم در واقع جزو واقعیت‌ها هستند؛ مسائلی که پرونده محورند و کارشناسان امنیتی رویش کار می‌کنند و برگرفته از مسائل امنیتی است، نه درام. آن بخشی هم که حقیقت است، مربوط به حقیقت زندگی ماست که وارد مسائل امنیتی می‌شود.
تاکنون بازیگران سریال سرجوخه علیرضا اوسیوند، سامان صفاری، حمیدرضا محمدی و پیام احمدی نیا و نازنین کیوانی معرفی شده اند.



عوامل سریال سرجوخه




«سرجوخه» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است و از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: مشاوره تهیه کننده: مرتضی متولی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مهرداد دادگری، مدیر تدارکات: ظهیر پیرهادی و دستیار تهیه کننده: مهدیار مصطفی لو اشاره کرد.

 

زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه

زمان و ساعت پخش سریال سرجوخه

 

 

درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» نوشته حسین امیرجهانی از سه شنبه 27 تیر ماه  هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سه در ۳۰ قسمت سیما روی آنتن می‌رود.

 

زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه



بیوگرافی حمیدرضا محمدی بازیگر سریال سرجوخه



حمیدرضا محمدی متولد۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران، دارای مدرک تحصیلی کارگردانی و تدوین فیلم، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. هنرجوی موسسه بازیگری بوده و دوره‌های بازیگری را در این موسسه گذرانده و از سال ۱۳۸۶ بطور حرفه‌ای وارد بازیگری شده است. وی کار بازیگری را تئاتر شروع کرده و سپس وارد کار تصویری را با چند تله فیلم و فیلم کوتاه و سریال پی گرفته است.

ایشان متاهل هستند و چند سال پیش ازدواج کرده است.



زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه



سامان صفاری متولد ۶ شهریور ۱۳۶۶ در کرمان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته جهانگردی می‌باشد، به صورت اتفاقی بازیگر شد و حالا در فکر درخشش هنری است می‌گوید دنبال شهرت و معروفیت نیست. اصالتا اهل شهر یزد می‌باشد و دو تا برادر دارد بنام‌های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می‌باشند.

زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه


بیوگر افی نازنین کیوانی بازیگر سریال سرجوخه

 



نازنین کیوانی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران است و بازیگر سینما و تلوزیون ایرانی می‌باشد. وی در خانوادهی سه نفره بزرگ شده و تک فرزند است. او پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه هنر مشهد در رشته گرافیک ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک و همچنین معماری را از دانشگاه آزاد مشهد دارد.

 

زمان و ساعت پخش سریال جاسوسی سرجوخه

 

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش رزیتا در سریال سرجوخه

 

نیلوفر کوخانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این سریال حضور دارد که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است.

ایفاگر نقش تابان که با سریال «خانه امن» به عنوان بازیگر معرفی شد، در «سرجوخه» نقش رزیتا معروف به رزی را بازی می‌کند که شخصیت مقابل کیان در این سریال است. او همچنین در سریال‌های «مردم معمولی» و «هم بازی» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

رضا یزدانی خواننده تیزر سریال سرجوخه

 

رضا یزدانی تیتراژ سریال «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی را خواند.

«تنه‌ام نذار رفیق» با شعری از حسین سلیمانی توسط بهروز پایگان تنظیم شده و یزدانی نیز خوانندگی و آهنگسازی آن را برعهده دارد. او پس از «خانه امن» و «ترور خاموش» سومین همکاری خود را با صفری و معظمی تجربه می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_329187" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/105733/329187?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما