شناسهٔ خبر: 50205389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

توخل: به لطف درخشش مندی با ۳ امتیاز از کمند برنتفورد گریختیم...

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال چلسی از اینکه شاگردانش با سه امتیاز خانه برنتفورد را ترک کرده‌اند، ابراز خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (شنبه) به لطف درخشش ادوارد مندی موفق شدند در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر میزبان خود برنتفورد را از پیش‌رو بردارند، پس از این بازی گفت: در 20 دقیقه پایانی، بازی‌ای شبیه به یک بازی جام حذفی را شاهد بودیم. بازیکنان برنتفورد چیزی برای از دست دادن نداشتند. در مقطع پایانی‌ بازی این حس را داشتیم که انگار یک بازیکن کمتر داریم و در چالش‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم. بازیکنان برنتفورد در مقطع پایانی بازی به خودباوری رسیدند و ما هم بیشتر روی دفاع کردن تمرکز کرده بودیم.

وی افزود: ما در 65 یا 70 دقیقه اول، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و شاید باید بیشتر گلزنی می‌کردیم. اگر ما رودیگر و تیاگو سیلوا را در اختیار داشتیم، آنها می‌توانستند به ما کمک کنند تا به آرامش برسیم. با این حال به بازیکنان جوان‌مان اعتماد داریم و اگر به آنها فرصت بازی ندهیم، نمی‌توانند تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در پایان خاطرنشان کرد: ما تیم خیلی قدرتمندی برای 70 دقیقه از بازی بودیم و در 20 دقیقه پایانی بازی خیلی خوش‌شانس بودیم. ما به لطف درخشش ادوارد (مندی) با سه امتیاز از کمند برنتفورد گریختیم. مندی در نیمه اول هم متمرکز بود. برنتفورد با ارسال‌های بلند توپ و ضربات شروع مجدد ما را به دردسر انداخت. برنتفوردی‌ها موقعیت‌هایی جدی خلق کردند و مندی با واکنش‌هایش دروازه ما را بسته نگه داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما