شناسهٔ خبر: 50203481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد / از پیگیری مسائل آموزشی تا چاره‌اندیشی برای زیرساخت ها

حوزه/نشست معاونین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد، با شعار «جهش و ارتقاء برنامه‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و ورزشی طلاب» برگزار شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، عصر دیروز نشست معاونین مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد، با شعار «جهش و ارتقاء برنامه‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و ورزشی طلاب» برگزار شد. 

حجت الاسلام امینی‌اطهر، نماینده مجمع نمایندگان طلاب کهگیلویه و بویراحمد و دبیر قرارگاه حوزه انقلابی با بیان اینکه برنامه‌ها باید به صورت جهادی و با هماهنگی مجمع نمایندگان صورت پذیرد، به بیان اهداف، شرح‌حال و وظایف معاونین پرداخت.

دبیر قرارگاه حوزه انقلابی افزود: مجالس ختم اربعین زنده یاد استاد فهیمی (ره)، برگزاری جلسه شروع سال تحصیلی برای عموم طلاب در قم با حضور مسئولین استانی در هفدهم ربیع الاول برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری جلسه با شکوهی با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مجلس خبرگان در استان در مناسبت‌های پیش رو از جمله‌ برنامه‌های مجمع هستند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام توسلی، معاون امور عمرانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات ساختمان طلاب استان اشاره و بیان کرد: این ساختمان برای رسیدن به نتیجه مطلوب و نهایی همت تمامی مسئولین استانی را می‌طلبد.

حجت الاسلام حامد اسماعیلی، معاون آموزشی مجمع نیز در این نشست گفت: در بخش آموزش بعضی از آموزش‌ها به دوره شدن مجدد نیاز دارند که باید از ظرفیت های موجود مجمع استفاده شود.

وی افزود: همچنین مجمع نمایندگان باید در زمینه‌های آموزش، از جمله طرح جامع آموزشی با مسئولین رده بالای حوزوی هماهنگی بیشتری جهت رفع موانع آموزشی داشته باشند. 

حجت الاسلام سید ستار رسالتی، معاون فرهنگی هنری مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بیان کرد : همه ما وظیفه داریم که در هر زمینه و جایگاهی که قرار داشته باشیم باید هدف اصلی خود را خدمت به طلاب استان بدانیم، چرا که ارزش خدمت به طلاب بالاتر و والاتر از هر ارزش مادی دیگری یرای طلاب و فضلای ماست.

حجت‌الاسلام سید حسین جعفری، معاون پژوهش و ورزش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه همه ماه ها باید نسبت به نیاز های پیش روی طلاب و فضلای استان پاسخگو باشیم، اظهار کرد: ما وظیفه داریم با پژوهش های خود این نیاز ها را مرتفع و در حل آن کوشا باشیم و از هیچ کمکی در رفع این مشکلات و موانع دریغ نکنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما باید قرآن و عترت را معیار اصلی داشته باشیم و تمام اهداف و برنامه‌هایمان در همین چارچوب برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا شود.

معاون پژوهش و ورزش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: برای برگزاری مسابقات در بین طلاب استان و همچنین برگزاری پیاده‌روی‌ها و گردهمایی‌ها به حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری نیازمندیم.

حجت الاسلام سید ساعد شاه قاسمی، معاون اخلاق و تربیتی مجمع نیز ضمن اشاره به سفارشات مکرر امام علی(ع) در زمینه تعلیم و تهذیب بیان کرد: خداوند متعال در سوره شمس بعداز ۱۱قسم میفرماید رستگار شد هر کس خود را تزکیه کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند «اگر حوزه متحول نشود، می میرد»، اظهار کرد: اگر طلاب از تبلیغ و فعالیت های جهادی،مسائل تربیتی در مدارس، ذکر نکات اخلاقی از سوی اساتید،سرکشی از خانواده های شهدا و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت و ... آشنا و اجرا نشود،در حقیقت نتوانستیم وظیفه خود را انجام داده باشیم.

حجت الاسلام مصطفی جهانفکر، معاون سیاسی‌ و اجتماعی مجمع هم خاطرنشان کرد: عمده مشکلات جوانان و گروههای انقلابی و طلاب جوان شبهه اختیارات ولایت فقیه است که باید بحث جهاد تبین را ابتدا از خود طلاب و گروه‌های مذهبی شروع کرد. 

برپایه این گززارش، در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام خوش اندیش، به عنوان معاون حقوقی، حجت الاسلام شریعتی، به عنوان معاون امور اجرایی و تدارکات، حجت‌الاسلام سید باقر راستگویان، به عنوان معاون اجرایی مجمع و حجت‌الاسلام عظیمی به عنوان معاون تبلیغی، فرهنگی مجمع معرفی شدند. 

در پایان جلسه حجت‌الاسلام بهادری، نماینده طلاب و فضلای استان ضمن تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام امینی اطهر گفت: می‌توان از ظرفیت قرارگاه حوزه انقلابی و مجمع نمایندگان برای پیشرفت امور طلاب استان استفاده کرد.

همچنین احکام معاونین توسط حجت الاسلام بهادری، رئیس شورای تبلیغی استان کهگیلویه و بویراحمد اعطا شد.

انتهای پیام

نظر شما