شناسهٔ خبر: 50195551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

دادگستری خوانسار ورودی پرونده را به حداقل برساند

حبیبی گفت: دادگستری خوانسار با استفاده از ظرفیت معتمدان محل و روحانیان مساجد می‌تواند اختلافات را کاهش داده و ورودی پرونده را به حداقل برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری خوانسار با بیان اینکه در این حوزه قضائی پرونده نگران کننده و دغدغه‌ای برای کمبود شعبه نداریم، گفت: این مهم به دلیل حفظ پیشینه مذهبی و اعتقادی شهرستان است که باید برای استمرار آن تلاش شود.

وی افزود: دادگستری خوانسار با استفاده از ظرفیت معتمدان محل و روحانیان مساجد می‌تواند اختلافات را کاهش داده و ورودی پرونده را به حداقل برساند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در نظام اسلامی خدمت به مردم مهم است، ادامه داد: مردم، خدمت‌گذار می‌خواهند و این مهم با همفکری و همدلی دستگاه‌های متولی امر انجام خواهد شد. آنان در دوران انقلاب تحریم‌ها و جنگ تحمیلی را تحمل کردند، اما توان اختلافات سیاسی و جناحی را ندارند.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام سیدمهدی نصیری، رئیس دادگستری خوانسار اظهار کرد: در راستای خدمت به مردم این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: مسئله فرهنگی شهرستان برای دادگستری مهم است؛ دیگر شاهد دادگستری منفعل نخواهیم بود و برای احقاق حقوق عامه و رضایت‌مندی مردم روز ملاقات مردمی تعیین می‌کنم.

در این مراسم از خدمات سه ساله اصغر حسینی قدردانی و حجت الاسلام سید مهدی نصیری به عنوان رئیس جدید دادگستری خوانسار منصوب شد.

 

انتهای پیام/ص

نظر شما