شناسهٔ خبر: 50195498 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون استان اصفهان کلید خورد

مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه گوی راه یافته به این مرحله در اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین برای داوران ستاد مرکزی تهران پخش شد و قصه گویان نیز از طریق صفحه نمایش و امکانات ارتباط زنده تصویری در برابر داوران قصه های خود را اجرا کردند.

 براین اساس در بخش زنان و مردان ، مریم کدخدایی با قصه "تربیت نا اهل" ،رفعت السادات خرم زاده با قصه "هیس بی هیس" و اعظم رهنما با قصه " راز آینه" و در بخش دختران وپسران ، آرزو نیک زاد با قصه "پهلوان پنبه" ، زهرا صالحی با قصه " مرد گلیم باف" از خمینی شهر و بیتا نخودیان با قصه "جنگل پریشان از اصفهان در مرحله منطقه ای حضور داشتند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی باشعار" آینده ساختنی است" شامل بخش های " ملی" ، "بین المللی" ،" برترین قصه های کشور"" قصه زندگی من" و " پادکست" و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها ، شادی و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی( جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی ) برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

نظر شما