شناسهٔ خبر: 50192697 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اشتری: پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی بسیار روح‌بخش و امیدآفرین بود

رئیس پلیس کشور با تأکید بر اینکه پیام مقام معظم رهبری در هفته نیروی انتظامی بسیار روح‌بخش، اثربخش و امیدآفرین بود، گفت: تأکید ایشان در این پیام بر موضوع خدمت‌رسانی به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نشست فصلی فرماندهان، رؤسا و معاونان نیروی انتظامی (ویدئو کنفرانسی) با حضور سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی و احمد وحیدی؛ وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار حسین اشتری در این نشست با بیان اینکه امید است در دولت سیزدهم شاهد شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات مردم عزیز ایران اسلامی باشیم، به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و اقدامات انجام شده در این هفته اشاره و اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی تمام سعی ما بر این است که یک ارتباط چند سویه و قوی بین نیروی انتظامی، مردم، نخبگان، علما و مراجع معظم تقلید برقرار شود.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: یکی دیگر از اهداف ما در هفته نیروی انتظامی تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی است؛ انصافاً این عزیزان شبانه‌روز و مجاهدانه در کشور مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: تقدیر و تشکر از خانواده والامقام شهیدان، جانبازان و ایثارگران نیز در این هفته از دیگر اهداف مدنظر در این هفته است.

این مقام ارشد انتظامی به دستاوردهای نیروی انتظامی در یک سال گذشته  و همچنین هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: تمام دستاوردهای نیروی انتظامی برای ارائه خدمات مطلوب به تمامی همکاران و مردم عزیز ایران اسلامی است.

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: درباره هوشمندسازی پلیس، از یک سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته به گونه‌ای که 18 سامانه در قالب اپلیکیشن "پلیس من" آماده ارائه خدمات است که ان‌شاء‌الله این خدمات‌دهی به مردم ایران اسلامی افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: اگر به سمت هوشمندسازی برویم قطعاً در انجام مأموریتهای محوله و خدمات‌دهی به مردم عزیز ایران اسلامی گامهای بلندی برداشته خواهد شد.

اشتری با بیان اینکه اینکه نیروی انتظامی درحوزه هوشمندسازی پیشتاز است، عنوان کرد: اگر حمایتهای لازم توسط دستگاه‌های مربوطه صورت بگیرد، شاهد تحولات عظیمی در حوزه ارائه خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی به پیام مقام معظم رهبری در هفته ناجا اشاره کرد و متذکر شد: یکی از ویژگی‌ها و برکات هفته نیروی انتظامی، پیام سراسر امیدوارکننده و روح‌بخش فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" بود که در روزهای اول هفته نیروی انتظامی صادر شد؛ ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون استوار امنیت در کشور عنوان کردند که جایی بسی افتخار دارد.

رئیس پلیس کشور افزود: همکاری و کمک به دستگاه‌های متصدی و برخی خدمات مردمی نیز از دیگر مواردی بود که مقام معظم رهبری در پیامشان به آن اشاره کردند، از سویی همه ما در نیروی انتظامی باید تلاش کنیم که سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه بفرموده و تأکید ایشان ارتقاء را دهیم.

اشتری با تأکید بر اینکه پیام مقام معظم رهبری بسیار روح‌بخش، اثربخش و امیدآفرین بود، یادآور شد: تأکید ایشان در این پیام بر موضوع خدمت‌رسانی به مردم است، ان‌شاءالله بتوانیم دغدغه ایشان را در خدمت‌رسانی به مردم مرتفع کنیم.

این مقام ارشد انتظامی به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور و نقش نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از سازمانهای فعال در اجرای دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی انتظامی است؛ به تأکید فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" نیز تمام نیروهای مسلح در این امر مهم پای کار آمدند و تلاش مضاعف داشتند و نیروی انتظامی نیز با شعار "حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت" وارد میدان شد.

گفتنی است، برگزاری انتخاباتی امن و نقش نیروی انتظامی در آن، برگزاری ایام محرم و صفر و برقراری نظم و امنیت کامل در آن دوران، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و ... از دیگر مواردی بود که سردار اشتری در این نشست به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما