شناسهٔ خبر: 50192027 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سردار اشتری در نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا

پیام مقام معظم رهبری در هفته ناجا امید آفرین بود/ پیشتازی ناجا در موضوع هوشمندسازی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پیام مقام معظم رهبری درهفته نیروی انتظامی روح بخش و امیدآفرین بود، ان شاءالله همه ما بتوانیم با تلاش مضاعف، خدمت رسانی به مردم را ارتقاء دهیم و دغدغه ایشان در این امر مهم مرتفع کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار جوان ، امروز نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (ویدئو کنفرانسی) با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی و دکتر "احمد وحیدی" جانشین فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ناجا و وزیر کشور برگزار شد.
در این نشست سردار "حسین اشتری" ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز "مدظله العالی" و عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت امام مهدی (عج) و همچنین هفته نیروی انتظامی گفت: خدمت جانشین فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور ناجا و وزیر کشور "احمد وحیدی" خیر مقدم عرض می‌کنم و خدا را به جهت حضور و مسئولیت وی در این جایگاه خطیر شکرگزارم؛ امید است در دولت سیزدهم شاهد شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات مردم عزیز ایران اسلامی باشیم.

وی به گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و اقدامات انجام شده در این هفته اشاره کرد و گفت: در هفته نیروی انتظامی تمام سعی ما بر این است که یک ارتباط چند سویه و قوی بین نیروی انتظامی، مردم، نخبگان، علما و مراجع معظم تقلید برقرار شود.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تاکید کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف ما در هفته نیروی انتظامی تقدیر و تشکر از زحمات یکساله تمامی کارکنان خدوم ناجا است؛ انصافا این عزیزان شبانه روز و مجاهدانه در کشور مشغول خدمت رسانی هستند.
سردار اشتری ادامه داد: تقدیر و تشکر از خانواده والامقام شهیدان، جانبازان و ایثارگران نیز در این هفته از دیگر اهداف مدنظر در این هفته است.
*هوشمندسازی پلیس
این مقام ارشد انتظامی در ادامه به دستاورد‌های نیروی انتظامی طی یکسال گذشته و همچنین هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: تمامی دستاورد‌های ناجا در جهت ارائه خدمات مطلوب به تمامی همکاران و مردم عزیز ایران اسلامی است.
سردار اشتری تصریح کرد: در خصوص هوشمندسازی پلیس از یکسال گذشته تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است. به گونه‌ای که ۱۸ سامانه در قالب اپلیکیشن "پلیس من" آماده ارائه خدمات است که ان شاء الله این خدمات دهی به مردم ایران اسلامی افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: اگر به سمت هوشمندسازی برویم قطعا در انجام ماموریت‌های محوله و خدمات دهی به مردم عزیز ایران اسلامی گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی با توجه به اینکه نیروی انتظامی درحوزه هوشمندسازی پیشتاز است، عنوان کرد: اگر حمایت‌های لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت بگیرد، شاهد تحولات عظیمی در حوزه ارائه خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.
*پیام روح بخش و امیدآفرین مقام معظم رهبری
سردار اشتری در ادامه به پیام مقام معظم رهبری در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌ها و برکات هفته نیروی انتظامی، پیام سراسر امیدوار کننده و روح بخش فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" بود که در روز‌های اول هفته ناجا صادر شد؛ ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون استوار امنیت در کشور عنوان کردند که جایی بسی افتخار دارد.
وی ادامه داد: همکاری و کمک به دستگاه‌های متصدی برخی خدمات مردمی نیز از دیگر مواردی بود که مقام معظم رهبری در پیامشان به آن اشاره کردند، از سویی همه ما در نیروی انتظامی بایستی تلاش کنیم که سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه بفرموده و تاکید ایشان ارتقاء را دهیم.
سردار اشتری با تاکید بر اینکه پیام مقام معظم رهبری بسیار روح بخش، اثربخش و امیدآفرین بود عنوان کرد: تاکید ایشان در این پیام بر موضوع خدمت رسانی به مردم است، ان شاءالله بتوانیم دغدغه ایشان در خدمت رسانی به مردم مرتفع کنیم.
*حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت
این مقام ارشد انتظامی همچنین به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور و نقش نیروی انتظامی اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از سازمان‌های فعال در اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی انتظامی است؛ به تاکید فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" نیز تمامی نیرو‌های مسلح در این امر مهم پای کار آمدند و تلاش مضاعف داشتند و نیروی انتظامی نیز با شعار "حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت" وارد میدان شد.
گفتنی است، برگزاری انتخاباتی امن و نقش نیروی انتظامی در آن، برگزاری ایام محرم و صفر و برقراری نظم و امنیت کامل در آن دوران، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و ... از دیگر مواردی بود که سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در این نشست به آن‌ها اشاره کرد.

نظر شما