شناسهٔ خبر: 50186067 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فناوری و نوآوری | لینک خبر

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی درگذشت همراه رسانه‌ای زیست‌بوم فناوری و نوآوری را تسلیت گفت

صاحب‌خبر -

پرویز کرمی با صدور پیامی درگذشت خبرنگار و فعال رسانه‌ای حوزه علم و فناوری زهرا حاجیان را به عموم همکاران و جامعه رسانه‌ای تسلیت گفت. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری، در متن پیام تسلیت دبیر ستاد فناوری ‎های نرم و توسعه صنایع خلاق چنین آمده است:

و الى اللّه الْمصیر

قسم به قلم، که رسم دنیا‎ست جدایی و هجرت، به امید وصل و رجعت؛ که عاقبت بازگشت همه به سوی اوست. خبرنگاران، هاتفان بی‌ادعای حقیقت‌اند؛ چراغ بی‌نشان آگاهی و فانوس ناپیدای دانایی. جان‌شان را می‌سوزند و جهان را می‌سازند.

متاسفانه بازهم شاهد سوختن شمع جان یکی دیگر از همراهان و یاران رسانه ‎ای‎‌مان براثر ویروس منحوس کرونا بودیم؛ مرحومه سرکار خانم زهرا حاجیان با حضور دغدغه ‎مند و عالمانه و پی‎گیر در حوزه رسانه‎ ای علم و فناوری، سال ها وجودش روشنگر اقتصاد خلاق و دانش ‎بنیانی بود و روشنای دیدگان مخاطبان. منشور وجودش، فروزنده جاوید این راه خواهد ماند.

فقدان این همکار صادق را به خانواده آن مرحوم، بویژه همکارانمان در روزنامه خراسان، همچنین اصحاب مطبوعات و رسانه ‎ای کشور تسلیت می گویم و از خداوند برای آن مرحومه علوّ درجات، و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارم. روحش شاد و یادش گرامی.

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و دبیر ستاد فناوری ‎های نرم و توسعه صنایع خلاق 

نظر شما