شناسهٔ خبر: 50179673 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ابتلای بیش از ۴۵۱۰۰۰ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته + جدول

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۴۵۱ هزار و ۶۰۰ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۷ هزار و ۶۶۳ نفر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۶۳۲ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۱۱۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۱۸ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۷۶۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۹۲ هزار و ۹۶۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۵ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۸۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۴۳ هزار و ۸۸۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۶ هزار و ۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۵۳ هزار و ۵۷۳ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۲ هزار و ۱۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵ هزار و ۲۳۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۴۷۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۲ هزار و ۷۲۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۶۵۱، ۷ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۱۷۶، ۷ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۶۲۶، ۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۳۷۵ و ۵ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۹۰۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۳۶۱ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۳۸۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷، ۳۳ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۶۱ و ۲۰ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۸۲۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

برچسب‌ها:

نظر شما