شناسهٔ خبر: 50119749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تساوی دربازی جنجالی به سود ایران/یک امتیازی که شرایط را تغیی...

اقتصاد ایران: تساوی در دیدار جنجالی تیم‌های ملی فوتبال امارات و عراق باعث شد تا تیم های ایران و کره جنوبی بیشترین سود را از این بازی ببرند. هر چند که تیم ملی ایران با تساوی برابر کره همچنان صدرنشین ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای انتخابی جام جهانی در گروه اول روز سه شنبه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی به تساوی یک به یک دست پیدا کردند.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برابر مهمان آسیای شرقی خود به تساوی رسید که در دیدارهای گذشته همه امتیازات را کسب کرده بود و با اقتدار صدور جدول را در اختیار خود قرار داده بود.

با این حال شاگردان اسکوچیچ در دیدار برابر کره جنوبی با دو نیمه متفاوت و در شرایطی که با یک گل از حریف خود عقب افتادند توانستند به بازی برگردند و از این دیدار حساس و مهم یک امتیاز کسب کنند تا همچنان صدرنشین را برای خود حفظ کنند.

تساوی دربازی جنجالی به سود ایران/یک امتیازی که شرایط را تغییر داد

در یکی دیگر از دیدارهای برگزار شده تیم ملی لبنان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ سوریه را شکست دهد تا سه امتیاز ارزشمند را از این تیم بگیرد.

اما در سومین دیدار تیم های ملی فوتبال امارات و عراق در ورزشگاه زعبیل دبی به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی در پایان با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا تیم های بالانشین گروه از این تساوی بیشترین استفاده را ببرند.

دیدار تیم های امارات و عراق در شرایطی با تساوی به پایان رسید که اماراتی ها اعتقاد داشتند گل سومی که به ثمر رسانده اند سالم بوده است اما داور اعتقادی به آن نداشت تا در نهایت اعتراض میزبان به جایی نرسید و امتیازات تقسیم شود.

با نتایجی که رقم خورد تیم ملی فوتبال ایران با ۱۰ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی گروه اول قرار دارد و تیم ملی کره جنوبی با ۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تساوی دربازی جنجالی به سود ایران/یک امتیازی که شرایط را تغییر داد

سوریه با شکستی که برابر لبنان متحمل شد یک امتیازی باقی ماند و همچنان در رده ششم جدول رده بندی ایستاده است. لبنان با ۵ امیتاز در رده سوم ایستاد و تیم های عراق و امارات با سه امتیاز رده های چهارم و پنجم ایستادند.

هر چند هنوز تا پایان دوره مقدماتی زمان و بازیهای زیادی مانده است اما به نظر می رسد با شرایط موجود تیم ملی سوریه شانس اندکی خواهد داشت و تیم های ایران و کره جنوبی شانس اول و دوم صعود از این گروه خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما