شناسهٔ خبر: 50112216 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهترین سایت های دانلود آهنگ در ایران

امروزه گوش کردن به موسیقی، یکی از تفریحات لذت‌ بخش در میان گروه‌های سنی مختلف جامعه به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه گوش کردن به موسیقی، یکی از تفریحات لذت‌ بخش در میان گروه‌های سنی مختلف جامعه به حساب می‌آید. شنیدن موسیقی، فعالیتی است که می‌توان در اغلب اوقات و همزمان با بسیاری از کارهای روزمره انجام داد. در حال حاضر سایت‌های زیادی در سطح وب شکل گرفته‌اند که به طور تخصصی در زمینه موسیقی و دانلود آهنگ فعالیت می‌کنند. این سایت‌ها اغلب با بازدید و استقبال فراوانی از سوی کاربران مواجه می‌شوند. با چند مورد از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ و موزیک در ایران آشنا شوید.

سایت آپ موزیک

سایت آپ موزیک از سال 94 آغاز به کار کرده و آرشیوی غنی از موزیک‌هایی در سبک‌های مختلف دارد. این سایت جدیدترین آهنگ‌های ایرانی را با لینک مستقیم و دو کیفیت به کاربران ارائه می‌کند. در سایت آپ موزیک می‌توانید از اخبار کنسرت‌ها مطلع شوید و در صورت نیاز بلیت کنسرت خواننده محبوبتان را تهیه نمایید. سرعت بالای سایت در نسخه‌های موبایل و کامپیوتر، از امکانات سایت آپ موزیک است.

سایت موزیکدل

سایت موزیکدل یکی از بهترین سایت‌ های دانلود آهنگ جدید در ایران است. در سایت موزیکدل می‌توانید جدیدترین آهنگ‌ های روز را به صورت رایگان دانلود کنید. پخش آنلاین و دانلود آهنگ‌ها با دو کیفیت متفاوت انجام می‌شود. سایت موزیکدل جدیدترین آهنگ‌های پخش‌شده را در سبک‌های مختلف و متناسب با طیف وسیعی از سلایق در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سایت تب‌ هایی تحت عنوان دانلود آهنگ جدید، غمگین، شاد، مداحی و ... وجود دارد. ویژگی دیگری که سایت موزیکدل را از بسیاری از سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی متمایز می‌کند، توجه ویژه به موزیک‌های بومی مناطق مختلف و اختصاص بخشی از سایت به آهنگ‌ های فولکلور است. همچنین در این سایت می‌توانید به نام و متن کامل آهنگ های خوانندگان مختلف دسترسی داشته باشید.

  • آدرس سایت: Musicdel.ir

سایت موزیکفا

سایت موزیکفا فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و یکی از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ ایرانی به حساب می‌آید. این سایت با آرشیوی بالغ بر 7000 آهنگ به خوبی توانسته سلایق متفاوت را پشتیبانی کند. قالب این سایت معمولی است و سرعت قابل قبولی در نسخه کامپیوتر و موبایل دارد. دانلود با لینک مستقیم، تب جدیدترین‌ها و دسترسی به متن آهنگ از امکاناتی است که سایت موزیکفا در اختیار کاربران خود قرار داده است.

  • آدرس سایت: music-fa.com

سایت نکس وان موزیک

سایت نکس وان موزیک یکی از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ با قالبی حرفه‌ای و محیطی کاربرپسند است. این سایت آرشیو موزیکی بیش از 32000 آهنگ دارد. در این سایت، مطالب برتر به تفکیک سال، ماه و هفته مشخص شده است. دسترسی به اینستاگرام هنرمندان، فرم درخواست موزیک و سرعت بالا بخشی از امکاناتی است که سایت نکس وان موزیک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت پخش آنلاین موزیک‌ها با کیفیت‌های مختلف یکی دیگر از مزایای این سایت است.

  • آدرس سایت: nex1music.ir

سایت آی سانگز

سایت دانلود آهنگ آی سانگز هم درسال 1398 فعالیت خود را شروع کرده و میتوان گفت این سایت نیز جز بهترین سایت های دانلود آهنگ جدید در ایران است. آی سانگز با تمرکز بر آهنگ های جدید ایرانی، ریمیکس و مداحی توانسته نتیجه بسیار خوبی را به دست آورد. جالب است بدانید که تمامی آهنگ های آی سانگز کاملا مجاز بوده و طبق قوانین ایران فعالیت میکند. در آی سانگز امکان دانلود آهنگ با دو کیفیت 320 و 128 برای کاربران قرار داده شده است و پخش آنلاین آن یکی از مزایا و بخش های جذاب این سایت محبوب است.

  • آدرس سایت: isongs.ir

سایت تابان موزیک

سایت تابان موزیک از سال 1397 شروع به کار کرده و یکی از بهترین سایت‌های دانلود آهنگ محسوب می‌شود. در این سایت دسته‌بندی‌های مختلف اعم از آهنگ شاد، غمگین، عروسی، تولد و ... به چشم می‌خورد. همچنین سایت تابان موزیک توانسته با قرار دادن آهنگ‌ها و ریمیکس‌های خارجی در آرشیو خود توجه کاربران بسیاری را جلب کند. فعالیت محدود بخش ارسال نظرات و دیدگاه‌ها، از معایب سایت تابان موزیک به شمار می‌آید.

  • آدرس سایت: tabanmusic.com

سایت پاپ موزیک

سایت پاپ موزیک یکی از سایت‌های دانلود آهنگ در ایران است که فعالیت خود را از مرداد سال 91 آغاز کرده. این سایت از قالبی حرفه‌ای و سرعتی مطلوب برخوردار است. سایت پاپ موزیک محیطی کاربرپسند دارد و دسته‌بندی‌های آن شامل دسته آهنگ‌های تیتراژ هم می‌شود. با عضویت در این سایت، آخرین آهنگ‌ها برایتان ایمیل خواهد شد. انجمن کاربران، بخش کدهای پیشوازی، دسته‌بندی اخبار موسیقی، درخواست آهنگ و اپلیکیشن برای پلتفرم‌های مختلف، بخش‌هایی از امکانات سایت پاپ موزیک هستند.

  • آدرس سایت: pop-music.ir

سایت نیک موزیک

سایت نیک موزیک فعالیت خود را در زمینه دانلود آهنگ از سال 1391 آغاز کرده و قالبی ساده دارد. این سایت از سرعتی عالی و آرشیوی غنی از آهنگ‌های روز فارسی برخوردار است. دسته‌بندی‌های این سایت شامل آهنگ‌های بی‌کلام، جدید، تولد، شاد، مازندرانی، مذهبی و ... است. پخش آنلاین، متن آهنگ، منوی فول آلبوم و گلچین بهترین آهنگ‌ها، تعدادی از امکانات سایت نیک موزیک هستند. یکی از معایب این سایت، نمایش تاریخ پخش آهنگ به میلادی است.

  • آدرس سایت: nicmusic.net

کدام یک از سایت های دانلود آهنگ بهتر است ؟

در بین سایت های معرفی شده انتخاب بسیار سختی است اما سایت موزیکدل، آپ موزیک و موزیکفا از بهترین سایت های دانلود آهنگ در ایران هستند که با توجه به سلیقه کاربران، محبوبیت موزیکدل در طی 2 سال گذشته بیشتر شده است و انتخاب ما قطعا سایت Musicdel.ir خواهد بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما