شناسهٔ خبر: 50068038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صدرنشینی سن‌ایچ در روز پیروزی پُرگل مدعیان لیگ برتر فوتسال

تهران- ایرنا- هفته چهارم لیگ برتر فوتسال با برتری تیم‌های گیتی‌پسند، مس سونگون، سن‌ایچ ساوه و کراپ الوند مقابل حریفان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷ با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در پایان تیم‌های گیتی‌پسند، مس سونگون، سن‌ایچ ساوه، کراپ الوند مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است: 

کراپ الوند ۵ - ۲ مجتمع فردوس قم

محمد شجری، مسلم اولادقباد، سعید افشار و مهدی جاوید(۲ گل) گل‌های کراپ را به ثمر رساندند، مسعود عباسی نیز دو گل نماینده قم را وارد دروازه میزبان کرد. 

کراپ با این پیروزی ۸ امتیاز شد و به رده پنجم رسید. فردوس نیز ۶ امتیازی ماند و در رده هفتم قرار گرفت. 

سن ایچ ساوه ۴ - ۱ زندی بتن کلاردشت

علی مروتی،علیرضا جوان، پژمان بهادیوند و علی مروتی(۲ گل) گل‌های سن ایچ را به ثمر رساندند. محسن لطفی نیز تک گل میهمان را به ثمر رساند. 

سن ایچ با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. زندی‌بتن نیز ۶ امتیازی ماند و در رده ششم جای گرفت. 

فولاد زرند ایرانیان ۱ - ۷ گیتی پسند

کامبیز گمرمی تک گل فولاد زرند را به ثمر رساند و مهدی مهدی خانی، مسعود یوسف، سعید احمد عباسی، مهدی کریمی، سعید احمد عباسی(۲ گل)، فرهاد توکلی و علی اصغر حسن زاده نیز گل های شاگردان محمد کشاورز را وارد دروازه میزبان کردند. 

گیتی پسند با این پیروزی ۹ امتیازی و به رده سوم صعود کرد. فولادزرند نیز ۲ امتیازی و در رده دوازدهم باقی ماند. 

سپاهان اصفهان ۰ - ۳ مس سونگون

حمزه کدخدایی، سالار آقاپور و محمدحسین درخشانی در این دیدار موفق شدند گل‌های مدافع عنوان قهرمانی را به ثمر رساندند. «فرهاد فخیم» کاپیتان تیم مس به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت.

مدافع عنوان قهرمانی با این سه امتیاز، ۹ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. سپاهان سه امتیازی نیز در رده یازدهم قرار دارد.  

چیپس کامل مشهد ۲ - ۲ شهروند ساری

امیرحسین داودی و محمد معظم گل های چیپس کامل و سجاد رضوانی(گل به خودی) و بلال اسماعیلی نیز گل های شهروند ساری را  وارد دروازه نماینده مشهد کردند. 

شهروند ساری اولین امتیاز خود را در لیگ برتر بدست آورد و در رده سیزدهم قرار گرفت. چیپس کامل مشهد نیز چهار امتیازی شد و در رده نهم جای گرفت. 

روز گذشته نیز دو دیدار برگزار شد که نتایج زیر در آن رقم خورد:

فرش آرا مشهد ۳ - ۲ راگا شهر ری

مقاومت البرز ۵ - ۳ ملی حفاری

نظر شما