شناسهٔ خبر: 50054250 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

6 مورد از مقرون به صرفه ترین کالاهای دیجیتال در سال 2021

صاحب‌خبر -

اگر بخواهید با مقدار مشخصی بودجه، چند کالای دیجیتال را به زندگی و استفاده روزانه خود اضافه کنید، کدام یک از آنها برایتان وسوسه برانگیز است؟ برای بسیاری از آدم‌ها خرید این نوع وسایل نه تنها برای رفع نیازهای روزانه است، بلکه وجود این تجهیزات حالشان را بسیار خوب می‌کند و این نوشته تلاش می‌کند برخی از آنها را بررسی کند. با ما همراه باشید.

6 مورد از مقرون به صرفه ترین کالاهای دیجیتال در سال 2021

یک گوشی همراه جدید

در حال حاضر، گوشی‌های همراه هوشمند یا همان Smart Phone، دنیای شگفت‌انگیزی را برایمان خلق می‌کنند و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را یکجا با خود به همراه دارند: دوربین‌هایی با رزولوشن بالا، قابلیت اتصال به دنیای اینترنت پرسرعت، امکان انواع بازی‌ و گیمینگ، خواندن انواع کتاب‌ها، یادگیری‌ها و ... و اینها جدا از امکاناتی مانند برقراری تماس و ارسال پیامک هستند.

پس اگر بودجه محدودی دارید، خرید یک گوشی همراه جدید، به نظر سرمایه‌گذاری بسیار خوبی به نظر می‌رسد. برای مثال، در حال حاضر گوشی‌های جدید وطنی با نام جی پلاس تولید می‌شوند که با امکاناتی که دارد، رقیب خوبی برای نمونه‌های خارجی محسوب می‌شود و با گارانتی گلدیران، برای مدت مشخصی، کارایی و عملکرد گوشی ضمانت می‌شود. اگر مشتاق آشنایی بیشتر هستید، ما مدل‌های t10، x10 و q10 جی پلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته خرید گوشی موبایل جی فور و جی شش نیز آمار بالایی دارد.

ایرپاد یا هدفون‌های بی‌سیم

هر گوشی موبایلی به یک هدفون نیاز دارد، چه زمانی که بخواهید آهنگ مورد علاقه‌تان را گوش دهید و یا زمانی که بخواهید از هدفون برای جواب دادن به تماس‌های تلفنی استفاده کنید. حالا هدفون‌های بی‌سیم که به آنها ear buds هم می‌گویند از راه رسیده‌اند و به راستی زرق و برق هدفون‌های سیم‌دار را برای همیشه ربوده‌اند.

اگرچه این نوع هدفون‌های بی‌سیم که بعد از این همان ایرپاد صدایشان می‌کنیم، از نظر کارایی و ویژگی‌های جدید، بسیار جلوتر از انواع سیم‌دار هستند، اما با این حال، از نظر قیمتی، در رده‌های بالاتر قرار می‌گیرند.

با این توضیح از ایرپادها، حتما متوجه شده‌اید که می‌خواهیم این وسایل الکترونیکی کوچک و قابل حمل را به عنوان گزینه‌ای برای خرید پیشنهاد دهیم. ایرپادها به ویژه برای افرادی که به طور دائم در حال صحبت با تلفن هستند، برای مواقع رانندگی و مانند آن بسیار مناسب هستند، البته به شرط آنکه بتوانید انواع اصل آنها را تهیه کنید. یکی از بهترین مدل های ایرپاد سامسونگ است که در مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود و می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر، آنها را خرید کنید.

هارد اکسترنال 2 ترابایت

6 مورد از مقرون به صرفه ترین کالاهای دیجیتال در سال 2021

هارد درایوهای خارجی که بیشتر با همان نام هارد اکسترنال شناخته می‌شوند، یکی از وسایل ضروری برای هر فردی هستند با داده‌ها و اطلاعات دیجیتال سر و کار دارند و البته حتما بهتر از ما می‌دانید که منظور از اطلاعات دیجیتال، می‌تواند عکس، فیلم، سریال، پروژه‌ها و تمام اطلاعاتی باشد که در سیستمی مانند موبایل و لپتاپ ساخته و ذخیره می‌شوند.

معمولا میزان دریافت اطلاعات دیجیتال ما، آنچنان افزایش یافته که ظرفیت‌های محدود گوشی‌های همراه و لپتاپ، فضای کاملی برای ذخیره کردن اطلاعات ایجاد نمی‌کنند و در نتیجه باید به فکر وسایل جانبی مانند هارد اکسترنال باشیم

برندهای محبوبی که در حال حاضر هارد اکسترنال تولید می‌کنند، وسترن دیجیتال و ادیتا هستند و بسته به نیاز خود می‌توانید ظرفیت‌های مختلفی از آن مانند 1، 2، 4 و 5 ترابایت را تهیه کنید. البته ظرفیت آنها تا مقادیر بسیار بالاتر نیز افزایش پیدا می‌کند.

ساعت هوشمند

یکی دیگر از وسایل دیجیتال محبوب این روزها، مچ‌بند و یا ساعت‌های هوشمندی هستند که علاوه بر نشان دادن زمان، تاریخ روز، میزان ضربان قلب، مسافت طی شده، میزان اکسیژن خون و موارد دیگری که مربوط به سلامت بدن هست را تعیین می‌کنند. بنابراین اگر اهل ورزش هستید و یا مایلید از قابلیت‌های جدید این نوع ساعت‌ها بهره بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم خرید ساعت هوشمند را نیز در لیست تجهیزات دیجیتال مورد نیاز خود قرار دهید.

در حال حاضر برندهای بسیار مختلفی، این نوع از ساعت‌ها را تولید می‌کنند که بسته به بودجه خود می‌توانید به سراغ انتخاب برندهایی مانند شیائومی، هوآوی، سامسونگ و اپل بروید.

تبلت‌های قابل حمل

6 مورد از مقرون به صرفه ترین کالاهای دیجیتال در سال 2021

اگر شما نیز مانند نویسنده این متن، دوستدار استفاده از انواع تجهیزات دیجیتال باشید، احتمالا به سراغ بررسی تبلت‌ها نیز رفته‌اید، وسایلی بزرگ‌تر از گوشی‌های همراه، کوچک‌تر از لپتاپ، اما دارای مجموع قابلیت‌های هر دو دستگاه که امکان حمل آن نیز آسان و ساده است. به ویژه اگر شرایط کاری شما به گونه‌ای است که همواره نیاز به اتصال به اینترنت و بررسی اطلاعات مورد نیاز خود را دارید، خرید تبلت‌های مناسب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بسته به قابلیت‌های مختلفی که تبلت‌ها دارند و البته با توجه به میزان بودجه، برندهایی مانند سامسونگ، لنوو و اپل، بهترین تبلت‌ها را تولید می‌کنند که در اندازه‌های 7 تا 10 اینچی هستند، قابلیت نصب سیم‌کارت، عکاسی و انجام کارهای مختلف را برایتان فراهم می‌کنند.

پاوربانک یا شارژر همراه

پاور بانک‌ها نیز یکی از تجهیزات دیجیتال هستند تا نیاز وسایل الکترونیکی مانند گوشی همراه به انرژی را تامین کنند و به ویژه برای مواقعی مناسب هستند که شما امکان دسترسی به برق شهری را ندارید. برای مثال زمانی که در مسافرت هستید و یا حتی رانندگی می‌کنید و گوشی همراهتان، پیغام کم بودن میزان انرژی باتری را می‌دهد.

از بهترین برندهایی که برای تهیه پاوربانک وجود دارد، می‌توان به شیائومی و سامسونگ اشاره کرد که بسته به میزان ذخیره انرژی، در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند.

چرا تجهیزات دیجیتال بخریم؟

اگرچه اهمیت خرید و استفاده از انواع تجهیزات دیجیتال برای افراد نسل جدید کاملا روشن است و اصلا زندگی بدون آن، برایشان قابل درک نیست، اما اجازه دهید با مراجعه به یک منبع، از میزان رشد استفاده از تجهیزات دیجیتال پرده برداریم و در نتیجه به این نکته تاکید کنیم که نسل امروز و آینده، شاهد حضور بی‌امان نسل هوشمندتری از تجهیزات دیجیتال خواهد بود و خرید و یادگیری نحوه کار با آنها تقریبا برای همه ضروری خواهد بود.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها:

نظر شما