شناسهٔ خبر: 50049330 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم دلهره آور گیر کردن کودک در پله برقی !

حوادث رکنا : یک کودک به شکلی خطرناک در داخل پله برقی گرفتار شده بود که پس از 2 ساعت نجات یافت.

صاحب‌خبر -

لباس این کودک در داخل پله برقی گیر کرد و نزدیک بود مرگ او را رقم بزند.

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است گرفتار شدن وحشتناک یک کودک در داخل پله برقی یک مرکز خرید در هند را به تصویر می‌کشد. این کودک که به همراه خانواده اش به این مرکز خرید رفته بود بر اثر گیر کردن لباسش در داخل پله‌ها گرفتار شد. این اتفاق هفته گذشته در فروشگاهی در «مادیلاپالِم» واقع در ایالت آندرا پرادش هند رخ داد.

لکه‌های خون روی پله‌های برقی

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده گروهی از امداگران در تلاش برای بیرون کشیدن کودک از داخل پله برقی دیده می‌شوند. در این ویدئو خانواده کودک نیز در نزدیک وی با استرس نظاره گر عملیات نجات هستند. در این ویدئو لکه‌های خون روی پله‌های پله برقی دیده می‌شود. سرانجام پس از یک عملیات ۲ ساعته گروه امداد و نجات موفق به بیرون کشیدن این کودک از داخل پله برقی شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی خوشبختانه در این حادثه به کودک آسیب جدی وارد نشد.

حادثه برای پیرمرد ویلچرسوار در مترو

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز در حادثه‌ای مشابه پیرمرد سوار بر ویلچر که روی پله برقی دچار حادثه شده بود توسط یک زن نجات یافت. در این اتفاق که در منطقه «کایلی» واقع در استان گوئیژو چین اتفاق افتاد این زن با واکنشی سریع موفق شد ویلچر این پیرمرد را قبل از وقع حادثه‌ای دلخراش متوقف کند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • خودکشی خانم دکتر تهرانی به خاطر عذاب وجدان/خودش را مقصر می دانست

    خودکشی خانم دکتر تهرانی به خاطر عذاب وجدان/خودش را مقصر می دانست

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما