شناسهٔ خبر: 50033302 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

حمله سگ شکاری به توله خرس زنجیر شده / خرس آزاری شیوه جدید فالوور جمع کردن + فیلم

باشگاه خبرنگاران

طی روز های اخیر فیلم حیوان آزاری در فضای مجازی با اسم ایران منتشر شده که مربوط به کشور پاکستان می باشد.

صاحب‌خبر -

در فضای مجازی فیلمی مبنی بر آزار و اذیت یک قلاده خرس قهوه ای توسط مردم منتشر شده است ، که به اشتباه به شهر سیستان بلوچستان ربط داده شده است ، در این فیلم فردی با انداختن یک سگ شکاری به جان یک قلاده توله خرس وحشت زده زنجیر شده مشغول تفریح و حیوان آزاری است و عده ای محلی هم با تشویق سگ شکاری در این فیلم دیده می شوند.

شهاب الدین منتظمی مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در مورد صحت و سوق ماجرای این فیلم حیوان آزاری گفت: با ابراز تاسف برای افرادی که چنین بی رحمانه حیوان آزاری می کنند و با انتشار چنین فیلم هایی قصد تلخ کردن کام مردم و تخریب محیط زیست و فرهنگ مردم ایران را در سر دارند.

وی افزود: این فیلم متعلق به کشور پاکستان و به تاریخ ۲ سال قبل است که این روز ها به نام حیوان آزاری در ایران در حال منتشر شدن است.

منتظمی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه حیوان آزاری و تعرض به حیات وحش ایران ، آن را محکوم و به صورت جدی و قانونی با متخلفین برخورد می کنیم.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1516157" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/734358/1516157?width=800&height=600"></script></div>

 

نظر شما