شناسهٔ خبر: 49996587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

اردبیل میزبان اردو‌های تیم ملی شمشیربازی کشور به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل: هادی صباغی ، رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب‌های بسیاری را به رشته شمشیربازی وارد کرده، گفت: بعد از حدود یک و نیم سال تعطیلی باشگاه‌ها و به دنبال آن عدم برگزاری اردو‌های تیم ملی به دلیل شیوع این بیماری، خوشبختانه از شهریورماه امسال برگزاری اردو‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

رکنا:رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردبیل بعنوان یکی از کمپ‌های تیم ملی شمشیر بازی کشور معرفی شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری رکنا در اردبیل: هادی صباغی ، رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب‌های بسیاری را به رشته شمشیربازی وارد کرده، گفت: بعد از حدود یک و نیم سال تعطیلی باشگاه‌ها و به دنبال آن عدم برگزاری اردو‌های تیم ملی به دلیل شیوع این بیماری، خوشبختانه از شهریورماه امسال برگزاری اردو‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته شد.

او افزود: خوشبختانه اردبیل بعنوان یکی از کمپ‌های تیم ملی شمشیر بازی کشور معرفی شده و اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان در بخش اسلحه اپه از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه با حضور ۱۱ بازیکن در اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان از ۷ مهرماه با حضور ۷ بازیکن در اردبیل برگزار شد و امروز ۱۴ مهرماه به کار خود پایان داد.

این مسئول ورزشی بیان کرد: هدف از برگزاری اردو‌های تیم ملی جوانان حضور اعضای تیم در مسابقات آسیایی امارات است که در اسفندماه امسال برگزار خواهد شد و همچنین مسابقات جهانی امارات نیز در فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود.

صباغی گفت: از اردوی تیم ملی بزرگسالان ۳ بازیکن اردبیلی آقایان امیررضا کنعانی، احمدرضا کنعانی و محمد رضا وثوقی حضور دارند که علاوه بر این داوطلب کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی چین (۲۰۲۲) می‌باشند.

او ادامه داد: در تیم ملی جوانان نیز امیرحسین موشحی عصر به عنوان بازیکن اردبیلی که نفر اول این تیم است حضور دارد.

صباغی گفت: هر ماه یک اردو برای رده سنی جوانان تا اسفندماه امسال برگزار خواهد شد. این اردو‌ها با تشخیص فدراسیون هم در اردبیل و هم در تهران امکان برگزاری دارد. البته ما آمادگی خود را جهت میزبانی اردو‌ها در هر بازه زمانی، به فدراسیون اعلام کرده ایم.

 

 

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • همسر بنی‌صدر که بود؟ / بی حجاب و زننده در برابر آیت الله رفسنجانی ! + عکس

    همسر بنی‌صدر که بود؟ / بی حجاب و زننده در برابر آیت الله رفسنجانی ! + عکس

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما