شناسهٔ خبر: 49991228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مشکل ITC موسوی در فنرباغچه رفع شد

نماینده فدراسیون والیبال در خصوص پرونده ITC موسوی گفت: مشکل سیدمحمد موسوی با همکاری مدیرعامل سایپا حل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد موسوی که سال گذشته ابتدا به تیم والیبال سایپا پیوست، بدون اینکه رضایت این باشگاه را بگیرد، به یک باره به ایتالیا سفر کرد و به تیم پیاچنزا ملحق شد. از همان مقطع نارنجی پوشان اعتقاد داشتند موسوی با وجود فسخ نکردن قراردادش با سایپا به ایتالیا سفر کرده است.


این پرونده حالا بعد از یک سال و در شرایطی که موسوی به تیم فنرباغچه ترکیه پیوسته، برای این بازیکن مشکل ساز شده است.


مصطفی کارخانه نماینده فدراسیون والیبال در پرونده ITC سیدمحمد موسوی اظهار داشت: با پیگیری فدراسیون، حمایت‌ و همکاری سلیمانی، مدیرعامل سایپا مشکل سید محمد موسوی، بازیکن فصل گذشته سایپا که در آن زمان هدایت تیم برعهده من بود، حل شد. شاید در اتفاقاتی که رخ داد من بیشتر از همه متضرر شدم اما همه در راستای کمک به والیبال ملی قدم برداشتیم تا مشکلی برای ستاره والیبال کشورمان رخ ندهد.


وی ادامه داد: سراجی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا با رفتن موسوی موافق بود و اعتقاد داشت که چون موسوی میل به رفتن دارد، شاید نتواند با تمام توان در خدمت تیم باشد. موسوی در سایپا سه ماه تمرین و 6 هفته بازی کرد و مبلغ 900 میلیون تومان نیز دریافت کرد که البته این رقم را به باشگاه سایپا برگرداند. قرار است موسوی پس از بازگشت به ایران در برنامه تبلیغاتی شرکت سایپا حضور یابد. طبق صحبتی که با وی داشتم با این موضوع مشکلی نداشت و دید حمایتی و حسن نیت باشگاه سایپا هم تشکر کرد.

 

نظر شما