شناسهٔ خبر: 49896244 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه کازرون:

از وصیت نامه شهدا درس بگیریم/ شهدا با خون سرخشان کتاب شهادت را برای ما نگارش کردند

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: از صیتنامه شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و سردار حاج قاسم سلیمانی برای سربلندی و عزت نظام و انقلاب درس بگیریم چرا که در راه شهدا روز به روز مقتدرتر و پیروزمند‌تر خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم گرامیداشت ۲۱ شهید روستای کلانی ازمنطقه دشت برم شهرستان کازرون گفت: افتخار می‌کنیم به روستا‌هایی متعدد در این شهرستان همچون روستای کلانی که با تقدیم ۲۱ شهید، ۱۵ جانباز، یک آزاده و ۴۰۰ رزمنده و ایثارگر، نقش مفید و بسزائی در پیروزی‌های انقلاب و نظام اسلامی ایفاء کرده است.

او با گرامی داشت یادو خاطره شهدا،پدران و مادران شهدا و قرائت فاتحه برای آنان، افزود: مراسمات شهدا باید در جهت انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت برای نسل نوپا و جدید که آینده داران این نظام هستند باشد و باید در راه عظمت به خوبی انتقال داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون از سبقه مذهبی و فرهنگی منطقه دشت برم نکاتی ارائه داشت و تصریح کرد: افتخار می‌کنیم در کنار مرجع شریف و مطهر شهدایی که تقدیم به اسلام و نظام کردیم قدم در راه بزاریم و در این راه وارد شویم وفردای روز قیامت شرمنده شهدا نشویم.

او با بیان اینکه شهدا با خون سرخشان کتاب شهادت را برای ما نگارش کردند، اذعان کرد: امروز در هر منصب و سمتی هستیم مدیون و شرمنده شهدا و خانواده هایشان هستیم و از صبر انقلابی خانواده‌های معظم شهدا در پرپر شدن عزیزانشان درس بگیریم و این راه را تا رسیدن به هدف به خوبی ادامه دهیم.

سرهنگ توکل ادامه داد: از صیت نامه شهدا، امام شهدا حضرت امام خمینی (ره) و سردار حاج قاسم سلیمانی برای سربلندی و عزت نظام و انقلاب درس بگیریم چرا که در راه شهدا روز به روز مقتدرتر و پیروزمند‌تر خواهیم بود.

او بیان کرد: حرمت و آبروی شهدا را در همه امورات شخصی و اجتماعی حفظ کنیم و به وصیت نامه‌های شهدا احترام بگذاریم و در این صورت از حضور با صلابت ما در همه‌ عرصه‌های کشور پشت دشمن به لرزه خواهد افتاد.

او بیان کرد: در جنگ تحمیلی ما دفاع کریم و پیروز مطلق ما هستیم و می‌طلبد پیشکسوتان جهاد و شهادت با بیان خاطرات آن گنجینه پر افتخار را برای نسل‌های جدید یاد آور شوند و همه بدانیم انقلاب حاصل خون هزار هزاران شهید است.

انتهای پیام/ 

نظر شما