شناسهٔ خبر: 49878427 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پین و مصطفوی مغز متفکر تیم مجیدی هستند/عکس

ورزش‌سه نوشت: به نظر می رسد که صالح مصطفوی و گابریله پین مسئول طراحی تمرینات استقلال هستند و مجیدی بر کار این دو نظارت دارد.

صاحب‌خبر -

پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، این تیم به آرامش نسبی نیز رسیده است و فرهاد مجیدی پس از تمدید قراردادش، با آرامش خیال بیشتری در حال نظارت بر تمرینات آبی های پایتخت است و آنگونه که از تصاویر تمرینات این تیم به نظر می آید، او کار طراحی تمرینات را به دو دستیارش سپرده است.

پس از حضور گابریله پین، این مربی باتجریه ایتالیایی شیوه جدیدی از تمرینات را در استقلال پیاده کرده و حتی بازیکنان این تیم نیز در مصاحبه هایشان به این موضوع اشاره کرده اند. اتفاقی که از ابتدای حضور پین در استقلال رخ داده و او پس از همفکری با صالح مصطفوی، مسئولیت طراحی تمرینات آبی ها را برعهده گرفته اند.

پین که سالها به عنوان دستیار چزاره پراندلی در تیم های مختلف از جمله تیم ملی ایتالیا حضور داشته است، با متدهای جدیدی تمرینات آبی های پایتخت را پیش می برد و در این میان نیز با مشورت صالح مصطفوی در حال آماده سازی بازیکنان برای فصل جدید است تا فرهاد مجیدی با تیمی آماده به مصاف رقبایش برود.

باید دید با شروع لیگ بیست و یکم و دیدارهای استقلال، این تیم در ادامه راه چگونه عمل می کند. در صورت جذب ۲ بازیکن خارجی مدنظر مجیدی، تقریبا می توان گفت بخش اعظم خواسته های او برآورده شده و هواداران این تیم می توانند به کسب نتیجه مطلوب در لیگ بعدی امیدوار باشند.

پین و مصطفوی مغز متفکر تیم مجیدی هستند/عکس

پین و مصطفوی مغز متفکر تیم مجیدی هستند/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما