شناسهٔ خبر: 49858837 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد:

اعزام ۸۰ اتوبوس از قم به مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی

کلهری گفت: هیچگونه افزایش بهای بلیت اتوبوس نداریم و تعرفه‌های نرخ بر اساس بهای بلیت در اربعین سال ۹۸ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،در راستای ارائه سرویس برای بازگشت زائران اربعین حسینی (ع)، ۸۰ دستگاه اتوبوس از قم به پایانه مرزی شهید سلیمانی شهر مهران اعزام شدند.

محمد حسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به شناسایی نیاز‌ها و جمع‌بندی‌های دقیق کارشناسی شده، به تعداد مکفی ناوگان تامین و هیچ کمبودی در ارائه سرویس بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) به استان قم وجود ندارد.

کلهری در ادامه به برگزاری جلسات متعدد با انجمن صنفی رانندگان، شرکت‌های حمل ونقل مسافر استان و دیگر مرتبطان با این امر اشاره و عنوان کرد: از زمان شروع طرح ارائه خدما ت سفر جهت بازگشت زائران اربعین حسینی تاکنون، هیچ کمبود و نا هما هنگی مشاهده نشده و ۸۰ دستگاه اتوبوس از قم به پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در ادامه با بیان اینکه تعرفه نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین حسینی از پایانه مرزی شهر مهران به استان‌های مقصد مطابق نرخ‌های اعلامی سال ۹۸ است، تاکید کرد: از زائران درخواست می‌شود در صورت مشاهده و دریافت هرنوع اضافه وجه بابت کرایه، مراتب برای اعمال قانون، از طریق سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و یا دیگر مراکز اعلامی، اطلاع رسانی شود.

کلهری دربخش دیگری از این خبر به دستور العمل ابلاغی وزرات بهداشت و درمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: طی ابلاغیه این وزارتخانه، مقرر شده تمامی زائران گرامی اربعین، پس از مراجعه به استان مقصد، برای تست کرونا به مراکز اعلامی اعزام شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم مرکز اعلامی برای تست‌های رپید و پی سی آر، مختص زائران اربعین حسینی که توسط ناوگان اتوبوسی به قم مراجعت می‌نمایند را پایانه خرمشهر اعلام و افزود: تمامی زائران گرامی دربدو ورود به استان، باید برای انجام تست کرونا به این مرکز، واقع در پایانه مسافری تقاطع خرمشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما