شناسهٔ خبر: 49843815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نوازنده مخصوص ترامپ برای اوقاتی که عصبانی بود!

مقام سابق کاخ سفید در تازه‌ترین افشاگری خود اعلام کرد رئیس جمهور سابق آمریکا یک دستیار پخش موسیقی برای زمان عصبانیت داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، «استفانی گریشام» دبیر مطبوعاتی سابق کاخ سفید در تازه‌ترین کتاب خود، دست به افشاگری‌هایی در خصوص رئیس جمهور سابق آمریکا زده و داستان‌هایی عجیب از وی تعریف کرده است؛ از جمله آنکه دونالد ترامپ یک دستیار ویژه داشته که مسئول پخش موسیقی‌های مورد علاقه وی بوده است!

بر اساس این گزارش، این دستیار به عنوان «مرد موسیقی» (Music Man) شناخته می‌شده؛ هر چند نام واقعی این فرد «مکس میلر» بوده است. طبق افشاگری گریشام، میلر مسئول پخش آهنگ‌های مورد علاقه ترامپ، از جمله ترانه «حافظه» در زمان خشم و یا ناراحتی او بوده است.

اظهارات گریشام در خصوص داشتن دستیار پخش موسیقی از سوی ترامپ در حالی مطرح شده که پایگاه خبری هیل نیز اعلام کرده دبیر مطبوعاتی سابق کاخ سفید در کتاب جدید خود فاش کرده است ترامپ در دیدار سال ۲۰۱۹ خود با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به وی گفته بود قصد دارد تا در برابر دوربین رسانه ها، موضع سخت تری در قبال وی بگیرد.

طبق اعلام نیویورک تایمز، در بخشی از کتاب جدید گریشام گفته شده: «ترامپ با تمام صحبت هایش در زمینه تحریم روسیه به دلیل مداخله در انتخابات ۲۰۱۶ و نقض حقوق بشر، به پوتین گفته بود: خب، من قصد دارم یه ذره با تو برای چند دقیقه تندتر برخورد کنم، اما این کار برای دوربین‌های (رسانه ها) است و بعد از آنکه آن‌ها رفتند، ما با هم گفتگو خواهیم کرد. تو متوجه هستی.»

این در حالی است که «لیز هرینگتون» سخنگوی ترامپ در واکنش به انتشار این مطالب، کتاب جدید گریشام را تلاش رقت انگیز دیگری برای فروش مطالب دروغ در خصوص خانواده ترامپ خوانده است.

انتهای پیام/

نظر شما