شناسهٔ خبر: 49840338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

ثبت نام بیش از 502 هزار دانش‌آموز در مدارس مازندران

موج نیوز

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از ثبت‌نام بیش از 5002 هزار دانش‌آموز در مدارس استان تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی سهرابی با بیان اینکه 48 هزار و 573 دانش‌آموز مازندرانی در پایه اول ابتدایی ثبت نام شدند، اظهار داشت: بیش از 502 هزار دانش‌آموز در مدارس استان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت نام شدند.

وی با اشاره به دانش‌افزایی همکاران فرهنگی استان، ادامه داد: از ابتدای فروردین تاکنون 980 هزار و 436 نفر ساعت دوره آموزشی برای فرهنگیان استان برگزار شده و به میزان 143 هزار و 510 نفرساعت دیگر نیز دوره های دانش‌افزایی و توانمندسازی را در دست اجرا داریم.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در ثبت نام دانش آموزان وضعیت خوبی داشتیم، گفت: میانگین ثبت‌نام در استان تا این لحظه 96.57 درصد بوده است و وضعیت استان مازندران در این زمینه خوب است اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید در ثبت نام حدود 3 درصد باقی مانده دانش‌آموزان استان نیز تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی بیان داشت: 1346 فرهنگی مازندران متقاضی پست مدیریت بودند که از این میان 515 نفر واجد شرایط تشخیص داده شده و اقدامات لازم برای انتصاب این عزیزان انجام شد.

نظر شما