شناسهٔ خبر: 49817283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی خبر داد:

برپایی ایستگاه صلواتی اربعین به همت بچه های کانون شهید سلیمانی

موسوی از برپایی ایستگاه صلواتی اربعین به همت کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی خبر داد و گفت: برنامه های ویژه دهه آخر ماه صفر با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

صاحب‌خبر -

سید مجید موسوی مدیرکانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  گفت: همزمان با فرارسیدن دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه هایی برای اجرا در مسجد و حسینیه امام رضا علیه اسلام تدارک دیده شد که با اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس همراه شده است.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی اربعین به همت کانون و اصحاب مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: این ایستگاه مقابل مسجد برپا می شود که در این راستا ۱۰۰ لیتر عرقیات معطر، ۶۰ کیلو شکر و ۴ هزار و ۲۰۰عدد لیوان یکبار مصرف برای ارائه خدمات پذیرایی به عاشقان حسینی تهیه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: بخش حسینیه مسجد و قسمت بانوان در قالب برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی فضاسازی و غرفه هایی ویژه اقتدا به شهدای کربلا، شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهید سلیمانی و اربعین حسینی نیز پیش بینی شده است.

موسوی افزود: سخنرانی ویژه دهه آخر ماه صفر همراه با طبخ غذا و پذیرایی از عزاداران حسینی نیز در حال برگزاری است که هر شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد و حسینیه امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

وی برگزاری سخنرانی بصیرتی را از برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: این برنامه با حضور اساتید و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

پایان پیام/704

نظر شما