شناسهٔ خبر: 49817147 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

نخستین نشست مشترک اعضای شورای صنفی و انجمن علمی دانشکده پرستاری و مامایی با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشکده برگزار شد

در طی نشستی مشترک میان اعضای شورای صنفی و انجمن علمی دانشکده پرستاری و مامایی بر لزوم گسترش فعالیت های این تشکلها و گسترش انگیزه در دانشجویان جهت مشارکت بیشتر در برنامه های این حوزه تاکید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مفدا-زاهدان، دراین نشست که عصر روز پنج شنبه مورخ یکم مهرماه با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی به همراه اعضای شورای صنفی و انجمن علمی دانشکده پرستاری و مامایی در محل سالن کنفرانس این دانشکده برگزار شد، به همفکری و مشورت در خصوص پیشبرد اهداف این دو تشکل دانشجویی پرداخته شد.
در ابتدای این جلسه آقای علیرضا رجالی، دبیر انجمن علمی دانشکده پرستاری و مامایی ضمن عرض خیر مقدم به اساتید و اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه و همچنین اعضای محترم شورای صنفی به بیان اهمیت و جایگاه انجمن علمی در رشته های پرستاری و مامایی پرداخت و هدف از برگزاری این نشست را تعیین برنامه‌ی مدون سه ماهه ‌ی آینده انجمن با حمایت و پشتیبانی اعضای هئیت علمی، ریاست دانشکده و شورای صنفی دانشگاه جهت بررسی نواقص موجود در کارکرد این انجمن را طی چهار ماه اخیر فعالیت خود و ارائه پیشنهادات سرویس های انجمن علمی و دبیران شورای صنفی عنوان داشت. 
همچنین وی بر لزوم توجه بیشتر اساتید و مسئولین دانشکده و دانشگاه جهت پیشبرد اهداف کوتاه و بلند مدت این انجمن تاکید کرد و به بیان عملکرد چهارماهه اخیر انجمن علمی پرداخت.

در ادامه ی این جلسه نیز آقای ربابی، دبیر هئیت علمی انجمن علمی دانشکده پرستاری و مامایی نیز اذعان داشت: عدم شناخت انجمن علمی و عدم فعالیت قابل توجه آن در طی دوره های گذشته کار را کمی سخت کرده است و برای مشارکت بیشتر دانشجویان، نیاز به شناخته شدن هرچه بیشتر این انجمن وجود دارد.
بحث دیگری که در حوزه فعالیت این انجمن وجود دارد تامین بودجه مورد نیاز است که نیازمند حمایت های لازم از سوی دانشکده و معاونت دانشجویی است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه نیز اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه به بیان نکات مدنظر و کمک کننده جهت رشد نگاه دانشجویان و ایجاد انگیزه جهت مشارکت هرچه بیشتر آنان در کارگاه ها، وبینارها و فعالیت های مختلف انجمن تاکید کرد.

گردآورنده: آرزو جعفری، خبرنگار مفدا زاهدان
تنظیم: هما قهقایی

نظر شما