شناسهٔ خبر: 49816243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید به مقام شامخ شهدای آبادان ادای احترام کرد

آبادان - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر دوشنبه با حضور در گلزار شهدای آبادان به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید امیرحسین قاصی زاده هاشمی با حضور در بهشت رضای آبادان ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای آبادان گفت: عملیات شکست حصر آبادان نخستین اقدام قهرمانانه در آزادسازی منطقه‌ای در شروع جنگ بود که در این عملیات شهدای زیادی تقدیم انقلاب و میهن اسلامی شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه به مناسبت شکست حصر آبادان خدمت مردم شریف و شهیدپرور آبادان و خرمشهر رسیده‌ایم، افزود: مردم این شهرها شجاعانه جنگیدند و با تقدیم تعداد زیادی شهید و جانباز، حماسه ذوالفقاری را خلق کردند.

وی ادامه داد: مردم این منطقه ثابت کردند  حسینی هستند و هنوز هم این منطقه زنده است؛ می‌توان این موضوع را در حضور و ایستادگی مردم به خوبی دید.

قاضی زاده هاشمی یکشنبه شب وارد خوزستان شد و در بدو ورود در یادمان شهدای گمنام استانداری خوزستان حضور یافت و نسبت به این شهدای والا مقام ادای احترام کرد. 

امیر حسین قاضی زاده هاشمی در دومین روز از سفر خود به خوزستان با آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و از مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اهواز بازدید کرد و  در مجلس یادبود علی لندی در شهرستان ایذه حضور پیدا کرد.

آبادان چهار هزار شهید را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد.

نظر شما