شناسهٔ خبر: 49816203 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اعلام جزییات ثبت نام کارشناسی دانشگاه الزهرا (س)

دانشگاه الزهرا (س) زمان و مدارک لازم برای ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود مقطع کارشناسی ۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا اعلام کرد که ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ این دانشگاه به صورت غیرحضوری طی روز‌های شنبه ۱۰ مهر تا دوشنبه ۱۲ مهر انجام می‌شود.

بنا بر اعلام این دانشگاه، کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود از تاریخ ۱۷ مهر به صورت مجازی برگزار می‌شود و پذیرفته شدگان پس از تأیید ثبت نام میتوانند برنامه هفتگی خود را مشاهده کنند.

دانشگاه الزهرا اعلام کرده است: دانشجویانی که به هر دلیل از تحصیل در این دانشگاه منصرف یا در تکمیل ظرفیت سایر دانشگاه‌ها پذیرش میشوند، الزامی است حداکثر تا ۳ هفته پس از ثبت نام (برای ورودی‌های ۱۴۰۰ آخرین مهلت اول آبان ۱۴۰۰) درخواست خود را به دانشکده مربوطه اعلام نمایند. در غیر این صورت برای دانشجویان روزانه سنوات تحصیل منظور شده و برای انصراف الزامی است هزینه آموزش رایگان خود را پرداخت نمایند و دانشجویان نوبت دوم نیز ملزم به پرداخت شهریه متغیر خواهند شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام این دانشجویان شامل اسکن همه صفحات شناسنامه، کارت ملی، سوابق تحصیلی، اصل مدرک یا گواهی پایان دوره دیپلم متوسطه، اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی، ریزنمرات ۳ ساله دبیرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، ریزنمرات دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، اصل فرم انصراف از تحصیل، عکس ۴×۳ تمام رخ تهیه شده در سال جاری، کاربرگ اظهار آگاهی دانشجو از مقررات و آیین نامه آموزشی و تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی است.

* پایش سلامت جسم و سلامت روان برای دانشجویان ورودی ۱۴۰۰

با اعلام دانشگاه الزهرا، کلیه دانشجویان ورودی جدید در دوره‌های تحصیلی (روزانه، نوبت دوم) این دانشگاه لازم است برای تکمیل مراحل ثبت نام با مراجعه به سامانه سجاد، شخصا کارنامه سلامت جسم و کارنامه سلامت روان را تکمیل نمایند.

نظر شما