شناسهٔ خبر: 49814853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معرفی برگزیدگان نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو"

اهواز- ایرنا- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ خوزستان برگزیدگان نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو" را هم‌زمان با اربعین حسینی معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نفرات برگزیده این رویداد هنری پس از بررسی و ارزیابی ۱۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو" هم‌زمان با اربعین حسینی در سه بخش اعضای نوجوان و ارشد، مربیان و شرکت‌کنندگان آزاد، از سوی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

 براساس آرای هیئت‌ داوران این مهرواره، در بخش اعضا زهرا دهناوی از بندر امام‌خمینی، حیدر هاشم‌پور از خرمشهر و ملیکا کیال از شوش موفق به کسب مقام برگزیده شدند.

همچنین در بخش مربیان، لیلا سپهری مربی فرهنگی کانون بندر امام‌خمینی و از میان شرکت‌کنندگان بخش آزاد، فریده آلبوغبیش از بندر ماهشهر، عناوین برگزیده‌ این مهرواره را از آن خود کردند.

نخستین مهرواره‌ عکاسی "محرم در قاب نگاه تو"، با موضوعات "محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امربه‌معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و محرم و شیرخوارگان حسینی"، همزمان با شروع محرم در شهریور امسال آغاز به کار کرد و با معرفی برگزیدگان در پنجم مهرماه سال جاری  هم‌زمان با اربعین حسینی، به کار خود پایان داد.

نظر شما