شناسهٔ خبر: 49812580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

استقلال دوباره در بازار نقل و انتقالات/ حضور قطعی دو خارجی و چشمی؛ فرشید و مظاهری شاید

صاحب‌خبر - به گزارش ورزش سه، انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال بعد از شرایط عجیب و غریبی که آبی پوشان در هفته های گذشته تجربه کردند، باعث شده اندکی آرامش به این باشگاه برگردد. حالا هواداران هم به امید روزهای خوب در آینده موضع حمایتی از تیم مدیریتی جدید را در پیش گرفتند.

تصمیمات آجورلو به خصوص حمایت قاطعانه از فرهاد مجیدی و وعده هایی که او درباره حل مشکلات استقلال داده است، حالا شرایط را تا حد زیادی آرام کرده است.

یکی از موضوعاتی که آجورلو روز گذشته در نامه خود خطاب به هواداران مطرح کرد، بحث تقویت تیم برای حضور در لیگ برتر بیست و یکم بود. در جلسه ای که شب گذشته مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی داشت هم موضوع جذب چند بازیکن جدید مورد بررسی قرار گرفت و باشگاه باید برای این موضوع اقدام کند.

فرهاد مجیدی قبل از دیدار با الهلال ناراحتی خود از جذب برخی نفرات مورد نظرش را توسط باشگاه اعلام کرد و حالا آجورلو قصد دارد کار ناتمام احمد مددی و همکارانش را در این بحث تکمیل کند.

در جلسه شب گذشته فرهاد مجیدی نام چند بازیکن را به آجورلو ارائه کرده و مدیرعامل هم قول مساعد داده تا تمام تلاش خود را برای جذب نفرات مورد نظر سرمربی انجام بدهد. از این رو نام هایی نیز برای حضور در استقلال مطرح شده اند که اگر قراردادشان به امضا برسد، می توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.

*فرهاد، فرشید را می‌خواهد، رشید را نه
دو بازیکنی که طی یکی دو هفته گذشته درباره بازگشت شان به استقلال بسیار نام شان شنیده شده، رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی هستند. مظاهری با اینکه یکسال دیگر با استقلال قرارداد داشت و برای ماندن در این تیم هم ابراز علاقه کرده بود، اما روز سفر استقلال به امارات برای دیدار با الهلال همراه تیم به دوبی نرفت و فردای آنروز هم به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد!عدم همراهی تیم استقلال در سفر به دوبی توسط مظاهری مساله ای است که باعث ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شده است.

مظاهری بعد از رفتن مددی در استقلال هم با تحرکات خود در فضای مجازی علاقه اش برای بازگشت را نشان داد اما با توجه به ناراحتی مجیدی از وی و البته حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال بازگشت او تقریبا منتفی شده است. هرچند که موضوع قرارداد او با استقلال هنوز یک مساله پابرجا است و مشخص نیست این امر که با شکایت استقلالی ها همراه شده چگونه حل خواهد شد.
نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

از طرف دیگر فرشید اسماعیلی بازیکنی که با احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال اختلافات زیادی داشت و این حواشی به اصغر ملکیان رییس هیات مدیره قبلی باشگاه هم کشیده شد، بازیکنی است که فرهاد مجیدی او را می خواهد. سرمربی استقلال که قبلا هم برای تمدید قرارداد اسماعیلی ابراز علاقه کرده بود،به مدیریت جدید باشگاه هم درخواست عقد قرارداد با هافبک شماره8 تیمش را ارائه کرده است. اسماعیلی خودش هم بدش نمی آید به استقلال بپیوندد اما ظاهرا طی روزهای گذشته اوپیشنهاد خوبی از یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و به همین خاطر شاید لژیونر شود. با این حال مسئولان استقلال مذاکرات خود با اسماعیلی را انجام می دهند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره این بازیکن رخ می دهد.

*چشمی در آستانه بازگشت به استقلال
روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که از مدت ها قبل مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال است. مدافع سابق آبی پوشان که سال گذشته به ام صلال قطر رفت، چندی قبل از این تیم جدا شد و حالا مد نظر مجیدی برای بازگشت به استقلال است.

مجیدی به مدیریت قبلی باشگاه هم درخواست جذب چشمی را ارائه کرد و حتی مدیربرنامه های این بازیکن مذاکراتی را با مددی و همکارانش داشت اما این مذاکرات به نتیجه نرسید و حالا قرار است با حضور آجورلو پروسه بازگشت چشمی نهایی شود.
نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در این خصوص مجیدی خودش با چشمی شخصا صحبت کرده و توافقات اولیه برای حضور او در جمع آبی پوشان انجام شده است. چشمی هم اکنون خارج از کشور است و قرار شده طی دو سه روز آینده برگردد و رسما پای میز مذاکره با مسئولان استقلال بنشیند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید این بازیکن باتجربه هم به جمع شاگردان فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم اضافه خواهد شد.

*نام 4 بازیکن خارجی روی میز آجورلو
بعد از پایان فصل گذشته لیگ برتر استقلالی ها مهدی قایدی و شیخ دیاباته دو مهاجم باتجربه خود را از دست دادند. اگرچه امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی در پست مهاجم جذب شدند و ارسلان مطهری و آرمان رمضانی هم حضور دارند، اما فرهاد مجیدی همچنان نیاز به جذب یک مهاجم گلزن و باتجربه را احساس می کند.

همچنین در پست هافبک پشت مهاجم و وینگر هم سرمربی استقلال قصد دارد یک بازیکن را به جمع نفراتش اضافه کند تا در خط حمله با قدرت بیشتری در مسابقات حضور پیدا کند.
 
از این رو با توجه به گزینه داخلی خاصی که آزاد نیست سرمربی استقلال نظرش روی بازیکنان خارجی است. 
 

مجیدی در جلسه روز گذشته با مصطفی آجورلو نام 4 بازیکن خارجی را به ترتیب اولویت در اختیار مدیرعامل جدید باشگاه قرار داده تا از این بین دو نفر به تیم اضافه شوند. مذاکرات مدیران باشگاه با خارجی های مد نظر فرهاد مجیدی شروع خواهد شد و باید دید در نهایت چه نفراتی برای تقویت خط حمله به استقلال اضافه خواهند شد.


در این خصوص نام کی روش استنلی مهاجم برزیلی سابق سپاهان هم برای حضور در استقلال شنیده شد اما مسئولان باشگاه این مساله را تکذیب کردند.

*استقلال با 4 بازیکن دیگر تکمیل می شود
با توجه به لیستی که فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه استقلال ارائه کرده، فهرست بازیکنان استقلال برای حضور در لیگ بیست و یکم با 4 بازیکن دیگر تکمیل می شود. اگر روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و دو خارجی مد نظر مجیدی جذب شوند، مدیران جدید باشگاه همه بازیکنانی که سرمربی خواهان شان شده را جذب کرده اند و آنوقت لیست استقلال هم با شرایط بهتری پر خواهد شد.

از آنجایی که نقل و انتقالات لیگ برتر هم تا اواسط آبان ماه ادامه دارد، مدیران جدید استقلال زمان کافی برای جذب بازیکن در اختیار دارند و باید دید طی روزهای آینده چگونه در این بخش عمل خواهد شد.
 

نظر شما