شناسهٔ خبر: 49812341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخی از عزاداران حسینی از میانه راه بازمی گردند

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اتوبوسرانی شهر تهران، برخی از عزارداران حسینی (ع) به مسیر اولیه و ایستگاه‌های نزدیک مترو بازگردانده می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور ضمن بیان این خبر افزود: برخی شهروندان و عزاداران حسینی (ع) از میانه راه قصد بازگشت دارند که هماهنگی‌های لازم در این خصوص با سازمان اتوبوسرانی شهر تهران صورت گرفته است و این افراد به مبدا یا نزدیکترین محل ایستگاه مترو بازگردانده خواهند شد. 
 
وی ادامه داد: با توجه به تجربیات سنوات گذشته، امسال با پیش بینی‌های لازم و هماهنگی‌های خوبی که با اتوبوسرانی شهر تهران داشتیم مقرر شد که شهروندان و عزادارانی که در میانه راه قصد بازگشت دارند توسط اتوبوس‌های این سازمان به نزدیکترین محل و یا ایستگاه‌های مترو نزدیک مسیرتردد بازگردانده شوند. 
 
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی شهروندان با نیت و به قصد حرمت به آقا اباعبدالله الحسین (ع) و احترام به شهدای کربلا در این مسیر تردد کردند و یا سالمندان و افرادی که به هر دلیل از ادامه پیاده روی در این مسیر منصرف شده اند می‌توانند از اتوبوس‌هایی که در این مسیر در حال تردد هستند بهره برده و به مقاصد و منازل خود بازگردند. 
 
وی اشاره‌ای نیز به مسیر‌های تردد داشت و افزود: مسیر شماره ۱: میدان امام حسین علیه السلام، خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان حرم 
مسیر شماره ۲: میدان جمهوری، نواب، میدان ۹ دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، شهید رجائی، بزرگراه شهید کریمی، دستواره وارد میدان نماز، میدان غیبی، میدان فرمانداری، خیابان قم و میدان حرم مطهر می‌شوند. 
مسیر شماره ۳: امام زاده حسن (ع)، خیابان امین الملک، خ قزوین، خیایان شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجائی، وارد بزرگراه شهید کریمی شده و از مسیر دستواره وارد میدان نماز، میدان غیبی، میدان فرمانداری، خیابان قم و میدان حرم مطهر می‌شوند. 
 مسیر شماره ۴: باقر شهر، جاده قدیم قم (بزرگراه شهید رجایی)، بزرگراه شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی، میدان سلمان فارسی 
مسیر شماره ۵: جاده ورامین، ورود به خیابان مصطفی خمینی از سه راه امین آباد، خیابان سلمان فارسی، ادامه از بزرگراه شهید آوینی، میدان سلمان فارسی مسیر‌هایی هستند که عزداران و جامندگان کربلا در این مسیر‌ها در حال تردد و پیاده روی هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما