شناسهٔ خبر: 49810590 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بهترین تولید کننده گیربکس های صنعتی در دنیا

صاحب‌خبر -
بهترین تولید کننده گیربکس های صنعتی در دنیا

خبرگزاری آریا- معرفی بهترین تولید کننده گیربکس های صنعتی در دنیا | گروه صنعتی زیرو صنعت

وقتی صحبت از بهترین گیربکس میکنیم ، ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنیم ممکن است ممکن است بهترین و گران‌ترین گیربکس صنعتی موجود در بازار، برای شما مناسب نباشد و در عوض نوعی ارزان‌تر با حتی کیفیت پایین‌تر برای کسب و کار شما بهترین و کاربردی‌ترین گیربکس صنعتی محسوب شود. پس بهتر است قبل از خرید گیربکس صنعتی به یه سری پارامتر ها باید توجه کنید که ببینید دقیقا چه نوع گیربکسی مناسب کسب و کار شما هست ؟همان طور که مشحص هست سه تا فاکتور در خرید گیربکس های صنعتی مهم است که شامل گشتاور ، سرعت ، شافت ها است البته که برند خوب هم میتواند در خرید گیربکس صنعتی موثر باشد

بهترین برند گیربکس صنعتی

برندهای زیادی هستند که در حال حاضر به ساخت انواع گیربکس های صنعتی از مدل های هلیکال و خورشیدی گرفته تا شافت موازی و…. مشغول بوده و نیاز بازار را با طرح های منحصر به فرد خود برطرف می سازند ، اما یکی از بهترین و محبوب ترین برند های گیربکس صنعتی ، گیربکس sew است یا شاید بهتر بگیم برند اس ای دبلیو است.

برند آلمانی sew  در زمینه تجهیزات و لوازم صنعتی درخشان ظاهر شده و محصولات آن در تمام کشور های دنیا  در صنایع مختلف مثل صنایع نفت گاز ،سیمان ، ذوب آهن متقاضی بسیاری دارد. از دیگر ویژگی های این گیربکس معروف می توان به تنوع گشتاوری بسیار بالای آن ها اشاره کرد به نوعی که برای هر صنعتی می توان چندین مدل گیربکس را خریداری کرد.

برند sew گیربکس های زیادی از جمله گیربکس آویز یا شافت موازی ، گیربکس هیکال، گیربکس حلزونی ، گیربکس کرانویل و... تولید میکند که ما قصد داریم در این مقاله فقط یک مورد از پرکاربرد ترین و پر استفاده ترین گیربکس های برند sew رو به شما معرفی کنیم

گیربکس آویز یا شافت موازی پر کاربرد ترین برند گیربکس های sew

گیربکس آویزsew  یکی دیگر از گیربکس های صنعتی این برند است، در واقع نام دیگری هم این گیربکس دارد که با نام گیربکس شافت موازی هم این گیربکس را می شناسند. دلیل نام گذاری این اسم هم به خاطر قرار گیری شافت ها به صورت موازی است. گیربکس آویز دقیقا میشه گفت مانند گیربکس هیکال تشکیل شده است. تنها تفاوتی که در این نوع گیربکس دیده می شود این هستش که: در گیربکس آویز محور های ورودی و خروجی به شکل موازی است و همچنین در یک صفحه قرار دارد. این هم بگم که این گیربکس دارای محور موازی می باشد که این محور ها توانایی خیلی خوبی برای ایجاد نسبت های تبدیل بالا را دارا می باشند و امکان گشتاور های خیلی بالا را این گیربکس میتواند فراهم کند.

گروه صنعتی زیرو صنعت در راستای این موارد ارائه دهنده فروش و تعمیرات گیربکس های صنعتی با برند sew است که تمامی محصولات خود را با بهترین قیمت همراه با گرانتی و ضمانت ارائه میدهد پیشنهاد میکنم برای مشاوره و خرید گیربکس های صنعتی با شماره 09129307842 تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی : معرفی بهترین برند ابزارآلات صنعتی در سال 2021

مزایا خرید گیربکس آویز sew

  • کیفیت بالا
  • طراحی یکپارچه پوسته
  • راندمان مناسب
  • کم حجم با امکان نصب و نگهداری بسیار راحت

غیر از موارد بالا باید گفت که گیربکس آویز یا شافت موازی به دلیل ساختار خوب و خاصتی که دارد از مزایا زیادی مانند قابلیت نصب در جهات مختلف ، کیفیت عالی و… این گیربکس برخوردار است.

کاربرد های گیربکس آویز sew

این گیربکس به دلیل ویژگی‌های مختص و طراحی خاص خود، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد، که در ادامه به بعضی از زمینه‌هایی که گیربکس شافت موازی برای آن مناسب هست را می‌خوانیم؛

• گیربکس آویز SEW در میکسر‌ها
• گیربکس آویز SEW در نوار نقاله‌ها
• گیربکس آویز SEW در وینچ‌ها
• گیربکس آویز SEW در نورد فولاد
• گیربکس آویز SEW در جرثقیل‌های سقفی
و..

خرید گیربکس های صنعتی همراه با گارانتی و ضمانت + مشاوره رایگان در سایت زیرو صنعت

(گروه صنعتی زیرو صنعت) با کادری مجرب و متعهد در زمینه طراحی ، اجرا، راه اندازی و تامین و تعمیر انواع اکترو موتور و الکترو گیربکس های صنعتی با برند های روز دنیا در خدمت شما ارگانها ، شرکت ها و صنعتگران محترم می باشد. به منظور دریافت مشاوره رایگان ، آگاهی از لیست قیمت و سفارش محصولات اس ای دبلیو  با مشاورین و کارشناسان ما با شماره( 09129307842 ) تماس حاصل فرمایید و در ضمن تمامی محصولات گروه صنعتی زیرو صنعت با گارنتی و ضمانت اصل می باشد پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://zerosanat.ir/

 

نظر شما