شناسهٔ خبر: 49809710 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وزیر میراث فرهنگی با دبیر شورای عالی مناطق آزاد دیدار کرد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دیدار با سعید محمد که به تازگی حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد را دریافت کرده است، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  عزت‌الله ضرغامی که از زمان تحویل گرفتن پست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مجموعه دیدار‌هایی را با چهره‌های نظامی و سیاسی داشته است و صبحانه‌های او با این شخصیت‌ها که در جریان آن‌ها صحبت‌ها و تصمیم‌های گاه مهمی هم مبادله می‌شود، معروف است، این‌بار از قرار چای با سعید محمد و تصمیم‌هایی که در جریان این دیدار گرفته شده، خبر داده است.

ضرغامی در توئیتر نوشته است: «یک استکان چای با سعید محمد. اجمالاً در انتخابات ریاست جمهوری یک سرنوشت داشتیم!

سعید محمد عهددار مناطق آزاد شد

او پرانرژی و باانگیزه است. امروز باید با هم کار کنیم. مدیریت مناطق آزاد و امر گردشگری نقاط تقاطع فراوان دارند. تصمیمات خوبی گرفتیم.»

سعید محمد به تازگی حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را دریافت کرده است. 

کیش، چابهار، قشم، ارس، ماکو، اروند و انزلی مناطق آزاد ایران هستند که از جمله مهم‌ترین مقاصد سفر و گردشگری شناخته می‌شوند. از بین این مناطق تنها جزیره کیش از ابتدا برنامه گردشگری داشته و سایر مناطق در سال‌های اخیر چنین برنامه‌ای را به ماموریت‌های خود اضافه کرده‌اند. بسیاری از این مناطق حتی کیش در پیش‌برد برنامه‌های گردشگری عملکرد قابل بحثی داشته‌اند و به عقیده فعالان گردشگری آن‌چنان که باید در توسعه زیرساخت و دسترسی‌های بین‌المللی، بازاریابی و تبلیغات در راستای جذب گردشگر خارجی و حتی داخلی با توجه به مزیت‌هایی که به عنوان منطقه آزاد دارند، موفق عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما