شناسهٔ خبر: 49806190 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور بانوی فوتبالیست کردستانی در مسابقات آسیایی

با صعود تاریخی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به رقابت‌های جام ملت‌های زنان آسیا ۲۰۲۲، زهره جلالی بانوی فوتبالیست کردستانی نیز در قالب این تیم به هندوستان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که "زهره جلالی" فوتبالیست کردستانی را در ترکیب خود دارد توانست برابر تیم اردن در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ پیروز و برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند راه پیدا کند.

دیدار تیم‌های ایران و اردن در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا ظهر روز (شنبه ۳ مهر) در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان برگزار شد و با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه خاتمه یافت تا تکلیف تیم صعود کننده در ضربات پنالتی مشخص شود.

ملی پوشان تیم بانوان فوتبال کشورمان در ضربات پنالتی با درخشش دروازه بان خود موفق شدند تیم اردن را شکست دهند و به عنوان تیم برتر برای نخستین بار در تاریخ فوتبال بانوان ایران به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند صعود کردند.

ایران با ۶ امتیاز از گروه G دی ماه امسال به کشور هندوستان، جایی که بازی‌های دور نهایی جام ملت‌های آسیا در آن برگزار می‌شود، سفر می‌کند.

زهره جلالی متولد ۱۳۷۷ در شهرستان قروه است و تاکنون در لیگ برتر و چند تیم مطرح استان و کشور از جمله وچان به عنوان هافبک حضور موفقی داشته است.

برچسب‌ها:

نظر شما