شناسهٔ خبر: 49804014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

غذای دریایی عجیبی که در رژیم رونالدو وجود دارد

کریستیانو رونالدو فهرست غذاهای مورد علاقه خود را به سرآشپزهای منچستریونایتد داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،   کریستیانو رونالدو آنقدر تشنه کسب افتخارات است که سرآشپز‌های منچستریونایتد را متقاعد کرده تا غذا‌های مورد علاقه او را به منوی غذاخوری باشگاه اضافه کنند. رونالدو در مورد رژیم غذایی‌اش بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند. او طبق این رژیم می‌تواند تا ۶ وعده در روز غذا بخورد و از او خواسته شد تا لیستی از غذا‌هایی که ترجیح می‌دهد بخورد را ارائه بدهد.

در بالای این لیست تاس‌کباب سنتی پرتغالی با نام «باکالائو» که با ماهی کاد و تخم مرغ درست می‌شود قرار دارد، که هم‌تیمی‌هایش از دیدن این غذا در منو اصلاً تعجب نکردند. از دیدن چند غذای دیگر هم همینطور، تا اینکه رونالدو گفت که «اختاپوس» هم دوست دارد! اما اکثر بچه‌ها اصلاً به خوردن اختاپوس حتی فکر هم نمیکنند، هرچقدر هم که خاصیت داشته باشد.

یکی از کارکنان باشگاه می‌گوید: «کریستیانو خیلی به پروتئین اهمیت می‌دهد، مثل برش‌های گوشت، تخم‌مرغ و آووکادو، و سرآشپز‌ها تلاش می‌کنند تا هرچه می‌خواهد برایش فراهم کنند.»

رونالدوی ۳۶ ساله ماه قبل از یوونتوس به منچستریونایتد برگشت و با زدن ۴ گل در ۳ بازی اولش به همه نشان داد که هنوز توانایی‌های زیادی دارد. رژیم غذایی که برای دو دهه از آن پیروی کرده او را به چنان تناسب اندامی رسانده که تا به الان ۵ مرتبه بهترین بازیکن سال جهان شده و به خوبی مطمئن است که می‌تواند تا ۴۰ سالگی هم با کیفیت بسیار بالایی فوتبال بازی کند.

رونالدو هیچوقت سراغ الکل نمی‌رود و از وقتی به یونایتد پیوسته مشخص شده که هم‌تیمی‌هایش هم دیگر به سراغ پودینگ‌های مخصوص جمعه‌شب‌های‌شان هم نمی‌روند.

این منبع در باشگاه منچستریونایتد افزود: «رونالدو ممکن است بخواهد بعضی از اعضای تیم را به غذای پرتغالی عادت بدهد، اما اگر فکر می‌کنید که منظورش فقط خوراک مرغ است سخت در اشتباهید!»

نظر شما