شناسهٔ خبر: 49802093 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصادف زنجیره‌ای ۲۰ خودرو در جاده نیشابور _ سبزوار

رئیس پلیس راه نیشابور گفت: ساعت ۱۶ امروز، وزش باد شدید و ایجاد گردوخاک گسترده در محور نیشابور به سبزوار در محدوده حسن آباد، باعث کاهش دید رانندگان و در نتیجه تصادف زنجیره‌ای حدود بیست خودرو سبک و سنگین در این محدوده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی شریفی رئیس پلیس راه نیشابور گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز، وزش باد شدید و ایجاد گردوخاک گسترده در محور نیشابور به سبزوار در محدوده حسن آباد، باعث کاهش دید رانندگان و در نتیجه تصادف زنجیره‌ای حدود بیست خودرو سبک و سنگین در این محدوده شد.


 او افزود: این حادثه خسارت جانی در بر نداشت و بر اثر این حادثه و نیز گردغبار شدید، جاده نیشابور به سبزوار در محدوده حسن آباد، حدود نیم ساعت مسدود شد که با تلاش نیرو‌های پلیس راه، اورژانس و راهداری نیشابور، اوضاع بسرعت عادی و هم اکنون جاده بازگشایی شده است.

 

امدادرسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای در محور نیشابور _ سبزوار

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از برخورد ۲۰ الی ۳۰دستگاه خودرو سواری، اتوبوس و کامیون با یکدیگر در کیلومتر ۲۱ محور نیشابور _ سبزوار خبر داد و گفت:  در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ درمان سرپائی شد و سه دستگاه آمبولانس حدود ۴۰دقیقه تا برطرف شدن ترافیک در محل جهت تصادف احتمالی مستقر شدند.

 

                                                                                  
<div id="video-display-embed-code_14798770"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7908445/14798770?width=400&height=300"></script></div>
  

 

انتهای پیام//س.ع

 

نظر شما