شناسهٔ خبر: 49800944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گیوی: علی گرایی برای مسابقات جهانی آماده است/ بنا راه بردن ر...

اقتصاد ایران: مربی ادواری تیم ملی کشتی فرنگی گفت، مصدومیت رضا گرایی بهبود یافته است و علی گرایی هم با شرایط روحی بهتری کار را برای حضور در مسابقات جهانی دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم گیوی مربی ادواری حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت اردونشینان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی 2021 نروژ اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است. بعد از المپیک سه اردو داشتیم. اردوی اول به خاطر اینکه بیشتر بچه‌های المپیکی در ترکیب جهانی بودند، به ریکاوری اختصاص داشت. در اردوی دوم فشار نسبی به تیم وارد شد و الان اردوی آخر ماست. شرایط خوبی داریم. اکثر بچه‌ها جوان هستند و با توجه به چرخه و مسابقاتی که پشت سر گذاشتند، تجربه کسب کردند. برخی هم جوان و کم‌تجربه‌اند، اما باانگیزه هستند.

مربی سازنده محمدعلی و محمدرضا گرایی درباره وضعیت دو برادر شیرازی به دایره طلایی گفت: محمدرضا یک مقدار آسیب‌دیدگی داشت که با فیزیوتراپی حل شد. او مشکل وزنی ندارد، اکثر حریفانش را می‌شناسد، آنها را آنالیز کردیم و ان‌شاءالله مثل المپیک بهترین نتیجه را می‌گیرد. محمدعلی اما به خاطر باخت و المپیکی که پشت سر گذاشت از نظر روحی و روانی تا مدت‌ها به هم ریخته بود، اما اکنون شکر خدا بهتر است. من امیدوارم هم برادران گرایی و هم سایر بچه‌ها روی سکوی جهانی بروند.

این مربی شیرازی در خاتمه تأکید کرد: محمد بنا راه بردن را خوب به بچه‌ها یاد داده است و همه باانگیزه هستند. ما یک قهرمان المپیک در رشته فرنگی داشتیم و این برای روحیه همه بچه‌ها عالی است.

 

انتهای پیام/

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما