شناسهٔ خبر: 49796450 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد و گفت: امروز تبلیغات رسانه‌ای و جنگ نرم دشمنانِ این مرز و بوم، بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی است.

کشاورز افزود: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی (کرونا، کمک مومنانه، مواسات و انفاق، اردو‌های جهادی و…)،  الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی (طلاق، اعتیاد، قاچاق، گرانفروشی، محرومیت، ناکارآمدی مدیران و مسئولین)، سبک زندگی (ازدواج، فرزندآوری، عفاف وحجاب، الگوی مصرف، نماز و امر به معروف…)، مدیریت بر فضای مجازی،  توان داخلی و خوداتکایی،  مانع زدایی‌ها، دشمن شناسی و موضوع استانی احیای دشت قزوین محور‌های ششمین جشنواره استانی ابوذر در قزوین است.

او اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ می‌باشد و هر خبرنگار می‌تواند ۶ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

به گفته کشاورز، آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ۱۵ آذر ۹۹ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش اصحاب رسانه تصریح کرد: در این میان قلم اصحاب رسانه در اطلاع رسانی دقیق، شبهه زدایی از ابهامات و تقویت شفافیت، آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی و نیز شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با پرورش نهال امید به آینده و راندن ترس و نومیدی که از خواسته‌های به حق رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است، گره گشا و از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است.

او در رابطه با اهداف ششمین جشنواره استانی ابوذر در استان قزوین بیان کرد: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند و شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری از جمله اهداف این دور از جشنواره است.

کشاورز خاطرنشان کرد: این دور از جشنواره در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک، گفتگو و مصاحبه و تیتر برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در ادامه گفت: علاقه‌مندان و اصحاب رسانه برای دریافت شرایط و جزئیات نحوه شرکت در جشنواره به آدرس www.basijmedia.ir و کانال تلگرامی aboozarqazvin@ و صفحه اینستاگرام b.resanehqazvin@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما