شناسهٔ خبر: 49795658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از خانواده شهدا توسط فدراسیون کشتی برگزار شد

مراسم تجلیل از خانواده شهدا صبح امروز در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، در این مراسم که با حضور پدران شهیدان کشتی گیر مصطفی صدرزاده و سجاد عفتی، پسر شهید کشتی گیر اصغر منافی زاده، خدایار بهرامی از ایثارگران و مدافعان حرم و جانباز کشتی گیر رضا سلمانی، علیرضا دبیر و ابراهیم مهربان رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون، محمد بنا و پژمان درستکار سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی، حاج اصغر قیطاسی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و سرپرست اردوهای تیم های ملی کشتی و اسماعیل خانبابایی از ایثارگران و جانبازان رسانه کشتی برگزار شد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به نمایندگی از اعضای تیم های ملی کشتی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حاضر در این مراسم تجلیل بعمل آوردند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با قدردانی از خانواده معظم شهدا در این مراسم گفت: از شما دعوت کردیم که به اینجا بیایید چراکه با خود برکت می آورید. دوست داشتم که دعای شما بدرقه راه کشتی گیران اعزامی به رقابت های جهانی نروژ باشد.

وی ادامه داد: هر چه داریم از برکت و نظر شهدا داریم و به همین خاطر اسم خانه های کشتی را به نام شهیدا والامقام ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده گذاشتیم تا برکت شهداء شامل حال تیم های ملی کشتی باشد.

دبیر تصریح کرد: امروز خواستیم که با خانواده خودمان دور هم باشیم و بتوانیم  صحبت کنیم.  وقتی شهیدان گوش شکسته کشتی داریم قطعا باید یاد و خاطره آن ها را گرامی بداریم و به همین منظور سعی کردیم تا آنجایی که می توانیم عکس شهدای کشتی گیر را بر روی دیوارهای خانه های کشتی نصب کنیم.

 

در ادامه خدایار بهرامی از ایثارگران و نزدیکان شهیدان مصطفی صدرزاده و عفتی گفت: خوشحالم که کشتی گیران در یک فضای نورانی که به نام شهداء نامگذاری شده تمرین می کنند و این اقدام فدراسیون قابل تقدیر و باعث خوشحالی ما است.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از شهیدان کشتی گیر صدرزاه و عفتی افزود: این که انسان از همه چیز خود بگذرد پهلوانی و دلاوری می خواهد.

بهرامی تصریح کرد: کشتی گیران اسطوره های سرزمین ما هستند. وقتی تصویر در حال نماز ورزشکاران دیده می شود، بی اغراق اشک می ریزم.  

سپس محمد صدرزاده پدر شهید صدرزاده اظهار داشت: چند روز قبل علی لندی جوان ایذه ای آن کار مهم را انجام داد و این نشان از این دارد که پهلوانی در خون جوانان ما است.  باید شکرگذار باشیم که در خاکی به دنیا آمده ایم که حسینی هستیم و مرام حسینی در وجودمان است.

وی ادامه داد: وقتی کشتی گیران روی تشک کشتی پهلوانی می کنند و باعث افتخار می شوند، دل خانواده شهداء شاد می شود.

جانباز هشت سال دفاع مقدس صادق عفتی، پدر شهید سجاد عفتی نیز برای تیم های ملی کشتی در رقابت های جهانی پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

پسر شهید منافی زاده در پایان گفت: وقتی ورزشکارانی مانند حسن یزدانی با این همه افتخار و دلاوری را می بینم که پای کشورشان و ملتشان ایستاده اند و نگاهی به کشورهای دیگر ندارند، لذت می برم. ما خانواده شهدا با دیدن کشتی گیران که عرق ملی برایشان از همه چیز بالاتر است، شاد می شویم.

در ادامه جمع حاضر بازدیدی از کمپ تیم های ملی کشتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند و دقایقی نیز شاهد تمرینات تیم های ملی کشتی بودند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما