شناسهٔ خبر: 49795124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد:

بازیکن خارجی نداریم اما به خودمان ایمان داریم/برخی از تیم‌ها با هزینه های بسیار بالایی وارد رقابت ها شده اند/خبرهای زیادی از بازیکنان جوان پالایش نفت آبادان خواهید شنید

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: کار سختی در پیش رو داریم. بازیکن خارجی نداریم و مجوز آن هنوز صادر نشده اما به خودمان ایمان داریم. قطعاً با پایان لیگ، از بازیکنان جوان این تیم خبرهای زیادی خواهید شنید که در آینده به تیم های ملی راه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علی دورقی امروز یکشنبه چهارم مهر ماه 1400 در نخستین نشست خبری تیمش که با حضور سرمربی این تیم و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس مجموعه سرپوشیده 17 شهریور برگزار شد، با ابراز امیدواری از روند آمادگی تیم پالایش نفت اظهار کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با آمادگی مطلوب پا به رقابت ها بگذاریم. بازیکنان جوان و مستعد و با انگیزه زیادی داریم، انشاءالله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 او گفت: بازیکنان بومی خوبی جذب این تیم شده که امیدوارم سیاست باشگاه در خصوص جذب بازیکنان بومی ادامه دار باشد.

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان اینکه برخی تیم ها با هزینه‌های بالایی وارد رقابت ها شده اند، افزود: شاید ما حدودا تیم هفتم لیگ از لحاظ هزینه کرد، باشیم. کار سختی در پیش رو داریم. بازیکن خارجی نداریم و مجوز آن هنوز صادر نشده اما به خودمان ایمان داریم. قطعاً با پایان لیگ، از بازیکنان جوان این تیم خبرهای زیادی خواهید شنید که در آینده به تیم های ملی راه پیدا کند. تلاش ما این است به آقای توفیق کمک کنیم.

دورقی در پایان در خصوص وضعیت اقامت و امکان های باشگاه بیان کرد: درست نیست الان که اینجا هستیم بگوییم بله اینجا همه چیز خوب است و بعد از این تیم جدا شدیم بگوییم که شرایط ما مناسب نبوده است. پالایشگاه آبادان مجموعه ایی دولتی می باشد و  مجبور است از امکان های دولتی و آن چیزی که در اختیار دارد استفاده کند. مشکل هایی وجود داشته که برخی از آنها حل شده و برخی دیگر در حال حل شدن است.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما