شناسهٔ خبر: 49793806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سومین همایش پیام‌آوران عاشورا در اراک برگزار شد

اقتصاد ایران: اراک- سومین همایش پیام‌آوران عاشورا استان مرکزی ویژه خواهران شهدای استان مرکزی در اراک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا کسایی پور صبح یکشنبه در سومین همایش پیام‌آوران عاشورا استان مرکزی ویژه خواهران شهدای استان مرکزی اظهار کرد: آیت‌الله حسن‌زاده آملی از فیلسوفان نظریه‌پرداز، عالم انقلابی و یار دیرین انقلاب و رهبری بودند که عمر با برکت خود را در راه اعتلای حق‌طلبی و گسترش و نشر اصول علم و معرفت صرف کرد.

وی ادامه داد: شهادت نوجوان ایذه‌ای «علی لندی»، بار دیگر نشان داد که خاک قهرمان‌پرور ایران اسلامی هر روز جلوه‌هایی از ایثارگری دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد: انسان دوستی، ایثار و بزرگ‌منشی از خصلت‌های مهم مردم ایران است و این فرهنگ روز به روز باید گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه این مراسم زهرا غفاری، رئیس بسیج زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: حضرت زینب (س) در این روزها با حیا و عفت زنانه به زنان دنیا آموخت که می‌توان در خط مقدم بود و علیه دشمن تازید و حرف حق را به زبان آورد.

وی ادامه داد: اربعین حسینی برای شیعیان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار است جاماندگان از پیاده روی کربلا، فردا از منازل زیارت اربعین را قرائت کنند.

غفاری گفت: هفته دفاع مقدس امسال تقارن با اربعین حسینی (ع) دارد که این مهم تبلور جدیدی از عاشورا در سرزمین ایران اسلامی است.

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: حضرت زینب (س) بهترین الگو برای زنان و دختران است و امید می‌رود با الگوگیری از ایشان زنان ایران اسلامی جزو افرادی باشند که نسل‌های پاک را تربیت و تحویل جامعه اسلامی و انقلابی دهند.

وی ادامه داد: تنها حرکت در مسیر و خط ولایت است که باعث سعادت دنیا و آخرت می‌شود و زنان پیرو حضرت زینب و حضرت زهرا به هیچ عنوان از مسیر دور نمی‌شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما