شناسهٔ خبر: 49791232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرمربی تیم پالایش بسکتبال بانوان نفت آبادان بیان کرد:

ادعایی نداریم اما سعی می کنیم بهترین باشیم/انتظارها در آبادان بالاست و از ما توقع قهرمانی دارند/امیدوارم حداقل مراحل حذفی رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود

سرمربی تیم پالایش بسکتبال بانوان نفت آبادان در نخستین نشست خبری خود گفت: هدف اولیه ی ما این است که در گروه خود اول بشویم. نتیجه ی نهایی بستگی به تلاش خودمان دارد. ما ادعایی نداریم، اما سعی می کنیم بهترین باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مدینه آلبوعلی امروز یکشنبه چهارم مهر ماه 1400 در نخستین نشست خبری خود در آستانه ی حضور تیمش در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان با حضور خبرنگاران برگزار شد، با اشاره به آمادگی تیم پالایش نفت در رقابت های پیش رو، اظهار کرد: امیدوارم فصلی خوب همراه با شروعی خوب در پیش رو داشته باشیم.

او با بیان اینکه اولین دیدار ما روز چهارشنبه با پاز تهران است، گفت: در ابتدا تیم ما با سپاهان، مهرام و اکسون در یک گروه جای داشتند، اما با انصراف مهرام گروه ها متعادل شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با بیان اینکه رقابت‌ها پایاپای است، افزود: تلاش می کنیم طبق برنامه مرحله به مرحله پیش برویم و دیدارهای زیبایی انجام دهیم.

آلبو علی در مورد برگزاری متمرکز رقابت‌ها بیان کرد: این کار ما را سخت می کند. دایم باید در پرواز باشیم و ریکاوری کردن سفر وقت ما را می گیرد. امیدوار هستم که ستاد ملی کرونا و فدراسیون بسکتبال شرایطی ایجاد کنند که حداقل در مراحل حذفی رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت باشد.

او در پاسخ به سوالی پیرامون هدف گذاری باشگاه برای این فصل اضافه کرد: هدف اولیه ی ما این است که در گروه خود اول بشویم. نتیجه ی نهایی بستگی به تلاش خودمان دارد. ما ادعایی نداریم، اما سعی می کنیم بهترین باشیم. ما با همین ترکیب فعلی در سال 96 قهرمان لیگ برتر شدیم. تمام ارکان باشگاه در حال حمایت از این تیم هستند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان تصریح کرد: انتظار از ما بالا است، همه توقع قهرمان دارند. امسال بازیکنان جوانی داریم که انشالله بتوانند در کنار تیم تجربه کسب کنند. من 10 سال بازیکن این تیم بودم و پنج سال کنار این تیم، در کادر فنی بوده ام. هم در زمان حضور خانم مرتضی زاده و هم در کنار خانم متشرعی. بنیان و زیرساخت و شاکله ی تیم از زمان خانم مرتضی زاده شکل گرفت، ما هم همین الگو را ادامه داده ایم.

آلبوعلی در خصوص سوالی مبنی بر بازیکن سازی بسکتبال پالایش نفت، توضیح داد: در مورد اینکه ما چقدر به بازیکن سازی فکر می‌کنیم، باید بگویم که قریب 16 الی 17 ساعت از وقت روزانه ی من صرف کار و تمرکز روی تیم است. قطعا به بازیکنان بومی و جوان فرصت خواهم دادم. اما لازم است که فعالیت های جنبی زیادی در کنار بسکتبال پالایش نفت برای امر استعدادیابی و حضور بازیکنان جوان و کم تجربه در تیم‌های پایین‌تر برای تجربه اندوزی شکل بگیرد. در اصل بازیکن سازی باید بیرون از فصل رقابت‌ها انجام شود. برای مثال اگر از هیات منطقه آزاد تیمی جوان مورد حمایت قرار بگیرد و در رقابت‌های استانی و دسته های پایین‌تر کشوری حضور پیدا کند، قطعا می‌تواند در آینده به تیم ما کمک کند.

آلبوعلی در پایان تاکید کرد: ما اینجا هستیم که دل هواداران را شاد کنیم، همانی که در فوتسال اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما