شناسهٔ خبر: 49789158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

رفع تصرف ۴۳۶ مترمربع از اراضی ملی خراسان شمالی

اعظم قهرمانی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی بیش از ۴۳۶ مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

صاحب‌خبر -

قاسم قاسمی افزود: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، در شهریور ماه سال جاری با اجرای ۲ مورد عملیات رفع تصرف اجرای احکام قضایی و رفع تصرفات فوری موفق به باز پس گیری حدود ۴۳۶  مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۲۱ میلیارد ریال شده است.

قاسمی با اشاره به جزئیات این دو پرونده گفت:  این دو پرونده در شهرستان اسفراین اجرا شده است که در مورد اول خلع ید به مساحت ۴۰۰ متر مربع به ارزش ریالی ۲۰ میلیارد ریال و مورد دوم نیز قلع و قمع در همان شهرستان به مساحت ۳۶ متر مربع به ارزش ریالی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اتفاق افتاده است که در هر دو عملیات، نسبت به قلع و قمع و رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی این گونه گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

انتهای پیام

نظر شما